Ik zag ze vandaag in de ah!
Ja ik eet ook vega. Die onderste heb ik nu een keer gehad en vond ik heel lekker. Vooral met een beetje kewpie mayo.
Deze is echt mijn favo. Ik raad je aan om bij de Amazing Oriental noodles te kopen. Je hebt zoveel soorten en smaken.
Ik heb vorige week voor het eerst bij Crisp besteld om het gemis van uit eten gaan te compenseren met duur supermarktvoedsel. Hierbij mijn review (dit voelt een beetje als die shoptopics van vroeger)
Geinfluenced door Cynthia. Stelde zeker niet teleur. 9/10. Moet nog de motivatie vinden om ze met waterverf na te schilderen.
Vegan worstenbroodjes → Mega lekker, maar smaakte iets te ‘echt’ ofzo? Ik hou bijv ook niet van beyond meat omdat de vleessmaak zo extreem is. 7/10
Heel lekker dun en knapperig. 8/10
Omg geweldige ‘chewy’ structuur. 9/10
Lekkere frosting! Cake zelf niet zo bijzonder. 7/10
Lekkere provolone, zou pittig moeten zijn maar dat is niet zo. 7/10
Vintage cheddar: 8/10. Heel lekker!!! love cheddar
Pittige gorgonzola, wederom niet erg pittig, wel heel lekker. 8/10
Gevuld eitje salade mega lekker. maar zou niet nog een keer bestellen vanwege de prijs 8/10
Choco mousse was echt heerlijk!! romig en top als je je emoties wil eten 8/10
Ik weet dus niet of dit feitelijk gezond is, maar het zijn een soort snacks/ontbijtjes van 40% groenten met o.a. bloemkool en ze zijn mega lekker allebei. Er is een carrot cake en appeltaart versie en allebei super lekker smeuig.
9/10
Zag hier in de winkel nog geen paaseitjes maar ik zie in de Jumbo app paaseitjes met vla flip smaak staan. Staan wel op mijn boodschappenlijstje nu want nieuwsgierig.
Wat zijn die bruine blokjes? Ik denk brownies?
Hier bij de ah de eerste paaseitjes gespot. Maar wil dat de hema ze krijgt. En dat we de cookie smaak weer krijgen. En dat niemand die koopt zodat ik ze aan t eind met korting kan kopen
Ik las pasteitjes, ik dacht wat een rare smaken voor pasteitjes🤣
Brownies van de Bijenkorf inderdaad. Daar kan je ze in groter formaat kopen, en bij Marqt in een tussenformaat.
@Paling Heerlijke reviews! Wat zijn die siroopwafels trouwens? Gewoon hetzelfde als stroopwafels of smaakt het ook echt anders?
@Kurisu bijenkorf idd! echt een aanrader
Jaa redelijk vergelijkbaar met stroopwafels, alleen ik vind vaak de buitenkant bij gewone stroopwafels met zo’n reliëf zoals hieronder heel droog. De siroopwafels bestaat uit twee losse, dunne wafels, waardoor het veel knapperiger is
Ik kan bij Amazing Oriental nou zo slecht ontdekken welke ramen/noodles vega zijn doordat dit niet altijd herkenbaar is op de verpakking. Mocht iemand z’n favo vega’s van Amazing Oriental willen delen, maak je me heel blij haha
Ik kan ze nog niet vinden in de AH app, jammer
Ja heel lekker is deze!
Die pizza had ik laatst in Duitsland bij de Lidl gekocht maar ik vond de pizza echt niet lekker. Die salami had een hele slijmerige structuur.
Die tortilla is echt vies