Ja dat zou ik wel fijn vinden!!
En de prijzen van de Lidl van dit soort producten zijn ook heel fijn😇
Ik vond hem juist lekker met een sausje erbij
Ik weet niet zeker of deze nieuw is (voor mij wel in ieder geval):
Wat een tegenvaller.
Het ijs zelf heeft geen caramelsmaak maar smaakt gewoon als simpel roomijs. De stukjes ‘brownie’ heb ik niet aangetroffen, ik hoopte op chewy lekkere stukjes brownie maar helaas. De enige stukken die er in zitten zijn van de chocoladekoekjes, maar die smaken naar oude, sloffe taaie Oreo’s. Het enige lekkere is de caramelsaus.
Echt 3,5/10 en ik kreeg nog een PDS-aanval na het eten van het ijs ook. Geen succes.
Hey wat chill! Komt dit schap in elke AH?
Edit: Verkeerd gelezen haha, ik dacht eerst dat jij het tekstje zelf had gemaakt, jij dus bij de AH werkt en het in ‘jouw’ winkel was.
Nee sorry ! maar nu ik het zo zie snap ik dat dat zo lijkt
Nee geen idee, dit was in Hoogeveen (DR)
Wat een heerlijke verwenbestelling dit
Ik heb ze ook besteld, ga ze morgen proeven. Ben benieuwd!
Oe dat zijn best veel producten…
Ik hoop tijdelijk en dat er niet meervolgen… behalve Likemeat dan…die zal er denk ik ook uit gaan
Hoe zou prei smaken in zo’n ei? Prei heeft van zichzelf al niet een uitgesproken smaak.
PREI hahahahaha
Hahaha prei. Oh trouwens er waren een tijdje geleden toch mystery Fanta smaken? Als ik het me goed herinner was een van de hints dat een van de smaken iets met groente te maken had ofzo… weet iemand nog wat die smaak was?
edit: bedacht me opeens dat het misschien ook wel te googlen was haha, tomaat en perzik
Zit maar 1 ding op denk ik😅
Ik vind het vrij saaie smaken. Het valt nog mee dat er geen zoute karamel bij zit
Ze hebben nu sticky toffee
Dit is ook tijdelijk, puur om druk uit te oefenen op de leveranciers. Eén van de twee gaat op een gegeven moment een stap zetten want zowel leverancier als AH willen niet zonder dit verkoopkanaal of deze producten.