Nieuwe producten in de supermarkt #4

denk dat Nestle gaat moeten toegeven…

1 like

Ik was net bij de AH en ze hadden inderdaad geen Kitkat meer

Dus ben toen naar de Jumbo gefietst en daar lagen schappen vol dus ik dacht dat ik een lot uit de loterij had. Gelijk ingeslagen. Maar toen bedacht ik me later dat dit helemaal niet nodig is want alleen AH en Nestlé hebben ruzie.

En ik eet nooit Kitkat :clown_face:

26 likes

Haha ik snap hem niet helemaal, je hebt het enkel gekocht omdat je dacht dat het enorme schaarste was? :stuck_out_tongue: of had je een handeltje willen beginnen ?:laughing:

5 likes

Lol nee geen handeltje. Maar als iets schaarste is dan wil ik het ineens, dus dacht ik moet inslaan. Heb nu chunky, normale kitkat en mini’s. Lust het wel hoor, alleen al jaren niet gegeten :yum:

4 likes

Beter zijn die met pindakaas net zo lekker als die van de Jumbo <3

Ik vind de pindakaas variant erg lekker! Goeie verhouding tussen chocola en pindakaas! 8/10
De pistache is ook lekker, maar ik vind deze niet heel bijzonder 7/10

8 likes

Heeft iemand deze repen al eens geprobeerd van AH?
En zo ja, is de binnenkant hard of zacht?

7 likes

Ik heb deze al eens geprobeerd van een ander merk, maar ik neem aan dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt. De binnenkant is als je het afbijt wel hard maar als je er op gaat kauwen is het een plakkerige zooi wat je niet tussen je tanden vandaan krijgt.

6 likes

Echt een afrader inderdaad, weet echt niet waarom je dit bewust zou kopen, je hele gebit gaat eraan haha… ik had een x chocoladereep met zachte toffee gegeten, dacht dat het zoiets zou zijn, maar helaas 🥲

3 likes

@Jeezlouiz Haha, daar kan ik wel wat mee, dank je!
Ik vind dit soort dingen te zoet om los te eten (ook vanwege het geplak aan je tanden), maar ik zoek een toffeereep die ik makkelijk in hele kleine stukjes kan snijden, en die dus bij voorkeur hard is. Dan kan ik de kleine stukjes in een koekjesrecept gebruiken. Met kleine stukjes is hopelijk het plak-effect ook minder.

4 likes

Oh deze is wel makkelijk te snijden denk ik ja!

2 likes

Ken je Daim en zo ja, zou je zeggen dat het daarmee vergelijkbaar is?

5 likes

@pastelzwart Ik vind de stroopwafels van Albert Heijn heel lekker. Die van Kanjers hebben inderdaad een donker en erg knapperig koekje

6 likes

Nee daim is echt wel een stukje harder :slight_smile:

2 likes

Ik heb geen antwoord voor je (eet eigenlijk nooit stroopwafels) maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst van je vergelijking :stuck_out_tongue: Vooral of ze dan bijvoorbeeld van een bakker echt lekkerder zijn!

4 likes

Oh dit vind ik echt heel leuk, ik volg! :innocent:

Als je die van de AH meeneemt ben je trouwens wel even bezig haha, weet niet of ze dat nog hebben maar ze hadden toen zoveel smaken… lavendel, koffie, chili, dark roast, speculoos…

3 likes

Een van de forummers was enthousiast over de stroopwafels van Crisp, een paar dagen geleden werd er een uitgebreide review geplaatst denk hier in dit topic!

3 likes

Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar verse die voor je neus gemaakt worden op de markt en die je meteen opeet :yum:
Die kramen verkopen vaak ook pakjes stroopwafels maar ik weet niet of die ook veel lekkerder zijn, of dat het gewoon is omdat ze vers zijn.

7 likes

Ik heb die nét gegeten en ze zijn inderdaad erg lekker. Het wafeltje is meer zoals een dun ijshoorntje wat net even een ander smaak geeft dan gewone stroopwafels. Mijn ouders waren ook erg enthousiast. @Paling

3 likes

Daim is knapperig, je kunt er goed op kauwen. Met deze AH toffeerepen had ik echt wel moeite met kauwen.

2 likes