Nieuwe producten in de supermarkt #4

Stroopwafels zijn mijn favo koeken dus heb alle wel zo’n beetje getest, wat hier al genoemd is: de AH heeft de beste supermarkt variant. Maar het liefst (vers) van de markt! Ik vind van Kanjers die met witte chocolade ook heel lekker.

2 likes

Nee dat snap ik, ze spraken mij ook niet aan🙈

Ja, deze repen zijn echt heel erg taai. Het is eigenlijk een hard, plakkerig stuk caramel met daaromheen chocolade. Ik vind het wel erg lekker!

3 likes

De nationale forum stroopwafeltest :raised_hands:t2:

4 likes

deze proteine hype gaat te ver!! Zit ook nauwelijks eiwit in

15 likes

Ik vind die van de Aldi lekker en het huismerk van Jumbo kan er ook wel mee door. Is soms wat aan de zoute kant en ietwat licht van kleur, maar de structuur is prima

2 likes

Ik vind het ook niet nodig en jammer dat er aan veel producten extra eiwit wordt toegevoegd. Ik probeer er juist op te letten dat ik niet te veel krijg…

7 likes

Can’t relate maar deze soep gaat me ook niet helpen bij het behalen van mn eiwit doel :joy: Waarom kan het niet gewoon zoeteaardappel linzen soep heten ofzo, waarom moet het weer doen alsof het iets anders is. We hebben geen soep-catfish nodig in de supermarkt gvd

7 likes

Jaaa ik heb de vlaflip paaseitjes! Ik hoop niet dat ergens hier boven staat dat ze teringsmerig zijn. Ga ze vanavond proberen.

Edit: Yes lees niks (slechts).

4 likes

Als je naar de ingrediënten kijkt, is het ook niet bijster bijzonder wat er in zit

En sidenote, deze soep konden ze makkelijk vegan maken

5 likes

Haha 3,8 gram eiwit per 100 mililiter. Zet er dan niks op inderdaad. Maarja proteïne is hip he.

4 likes

Ik zag dit bij de ah liggen :joy: vind het opzich wel een grappig concept maar mij niet gezien

9 likes

Die proteïne trend mag direct stoppen. Wie proteine wil kan zelf wel wat eiwitpoeder bij elk willekeurig product mikken

21 likes

Dat bedoel ik🙈

Heel veel extra proteine producten zouden geschikt zijn voor veganisten, mensen met lactoseintolerantie/koemelkeiwitallergie, nierproblemen etc. als er niet zoveel gebruik werd gemaakt van eiwitten op basis van zuivel

9 likes

Ik ben hier ook zo benieuwd naar! Heb je ze al geproefd? :blush:

2 likes

Uhm ja wel lekker maar weet steeds niet zo goed of ik die met framboos eet of de vlavlip (had drie zakjes in een schaal gedaan). :rofl:

3 likes

Zag net dit voorbij komen op FB, vond het wel grappig:

Zijn ook nieuwe smaken zag ik, helaas geen witte :pensive:

20 likes

Mijn innerlijke basic bitch is erg benieuwd naar de chai smaak

3 likes

Oh die chaiii, rest heb ik al gezien en kon me niet boeien. Ik snap dus niet waarom mensen melk met citroen merengue mixen. Dat klopt niet, dat moet wit zijn.

13 likes

Mijne ook

2 likes