Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb deze een tijdje gelegen gekocht omdat ik een kerstglittertoetje wilde maken maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan en nu weet ik niet meer waarvoor ik het moet gebruiken dus hij staat nog steeds ongeopend in dekast. Goed verhaal dit haha.

3 likes

Glitter verteer je niet toch? Betekent dat, dat je ook glitterpoep kunt verwachten met dit spul?

11 likes

Ja een paar jaar geleden ofzo voor kerst de goude variant. Kan me eerlijk gezegd geen echte smaak meer herinneren :rofl:

Dit is weer echt zoiets wat ik wil maar totaal niet ga gebruiken ofzo.

6 likes

Ik heb echt zero interesse in dit soort producten, maar deze gedachte blijft toch hangen. Glitterpoep klinkt fab :poop: :sparkles:

Wil iemand dit even testen? Alvast bedankt.

10 likes

Wel iemand die redelijk vaak poept, dan weten we het wat sneller

5 likes

Kruidvat heeft nu van die nep Maltesers, 400 gram voor 3 euro. Help. :rofl: Het is een flinke bak vol haha, wel prima prijs.

Smaken ze als echte Maltesers? Nee.
Is het vies? Nee ook niet.

3 likes

Ik zou mij echt misselijk eraan vreten

2 likes

Ja naja ik kan veel vreten in één keer maar dit gaat wel een meerdere dagen project worden. :rofl:

3 likes

Deze net gehaald en ze zijn echt heel erg lekker. Heel fruitig omdat ze 50% echt fruit hebben gebruikt. En vegan als het goed is :grinning:

9/10

19 likes

Vond die groentebolletjes qua ingrediënten toch tegenvallen…

Dat wordt toch nog een keer goed zoeken naar een geslaagd recept

1 like

Maar waarom zit hier ook abrikoos in? I can’t

3 likes

Dat ook inderdaad :sweat_smile: ik vind fruit lekker, maar niet samen met groente

2 likes

Ook weer van goud denk ik

6 likes

Mijn god waarom allemaal zo duur??

4 likes

Waarom is dit snoep zo lelijk?!! Ik word er boos van. Wat heb je aan 4 smaken in 1 snoep? Maak gewoon mixzak.

24 likes

Ik heb deze toevallig gekocht want 30% bonuskorting en het klinkt fout lekker. Mss volgende week!

3 likes

Ik wil dit

2 likes

Nou succes ermee. Ik zou ze in stukjes knippen en per kleur op eten.

13 likes

Het klinkt inderdaad lekker😊 maar schrok van de prijs, maar dat doe ik al meer dan een maand in de winkel😅

2 likes