Nieuwe producten in de supermarkt #4

Had vd week deze en echt 10/10. Net zo lekker als de “echte” biggetjes.

Love it dat @Pandabeer deze post liket.

17 likes

Panda’s??? Wie verzint dit nu weer.

4 likes

Ik denk “make it the same without making it the same”. Dit is duidelijk een biggetjes knock off. Ik vind panda’s wel veel schattiger eigenlijk

8 likes

Ja, snap ik. Alleen vind ik het nu net een gevilde pandabeer (sorry voor dit beeld). Juist een beetje freaky in elk geval. Een gewone beer had net zo goed gekund als je het toch niet zwart/wit maakt.

6 likes

Ja vond ik ook al toen ik ze op insta zag. Dit heeft niks met pandaberen te maken. :panda_face:

2 likes

Haha ja tuurlijk maar op die manier kan je toch ook beagles doen of hamsters of cavias. Alles met 2 oren en een neus. Je moet toch iets kiezen

2 likes

Het had beter gewerkt als ze een ander roze dier hadden gekozen, nu ziet het er idd uit als een gevild beest

1 like

Een naakte molrat?

17 likes

Denk niet dat we het eens worden haha, maar ik vind dit echt een gefaald ontwerp. Stoor me er ook aan dat ze de vlekken rond de ogen nu als uitstulpingen hebben gemaakt in plaats van dat fellere roze. Hopelijk dient het WereldNatuurFonds een klacht in!

4 likes

Flamingo’s!!

6 likes

:sob::sob::sob: dit had ik niet gezien. En nu can’t unsee

5 likes

Hoe kan het eigenlijk dat je van die biggetjes (en ander Katja snoep) overal knock-offs ziet? In het buitenland kom ik ze ook regelmatig tegen. Maar dan heet het merk bijvoorbeeld Katjes ipv Katja.
De Aldi heeft ze ook, daar heten het volgens mij vossenknoppen. En de Lidl heeft roze hippo’s.
Maar ook in Scandinavie kwam ik allerlei varianten tegen en ik geloof dat ik ze zelfs een keer in Libanon heb gezien.

2 likes

Deze zijn wel echt goddelijk! :rofl:

2 likes

Omdat ze lekker en populair zijn denk ik. En toegankelijke smaak vergeleken met apekoppen ofzon

2 likes

Haha ja dat zal het ongetwijfeld zijn. Maar voor mij is Katja echt zo’n Nederlands merk waarmee ik ben opgegroeid. Dat je overal nep versies van die grote Amerikaanse merken ziet verbaast me niet. Maar Katja voelt altijd zo gewoon ‘van ons’. Maar dat zal het wel niet zijn hoor. Of misschien dat het origineel wel heel ergens anders vandaan komt en zij ook maar gewoon een knock-off maken.

4 likes

Het origineel komt volgensmij uit Duitsland en heet Katjes. Katja is daar dé Nederlandse variant van

8 likes

Hahaha love je edit :sparkling_heart:
Thanks voor de tip! Ik ga ze de volgende keer kopen, ben erg benieuwd

2 likes

Maar kijk dan hoeveel merken dit snoep maken! En er zullen er vast nog veel meer zijn. Dit gaat me nu dus bezig houden tot ik er alles vanaf weet.

Wat eet je dan wel? - Vegan in de supermarkt #13 - Wat eet je dan wel?
Sweet Corner roze hippo's – Vegan Wiki

29 likes

Volgens mij is die varken van foamie niet helemaal anatomisch correct

2 likes

Dit is met (bijna) elk populair merk product. Mijn favoriet blijft de Vlugge Japies als namaak van de Snelle Jelle’s.

10 likes