Denk dat je vooral het sarcasme mist
Echt gemiste kans dat ze deze dan niet geel maken met passievrucht mango smaak ofzo. Snap sowieso niet waarom ze allemaal die smerige roze smaak hebben als het andere dieren zijn. Die vossen kunnen ze toch ook wel wat leukers mee verzinnen met sinaasappel kaneel bijvoorbeeld.
Haha dat klinkt serieus lekker indd!
‘Mega interessant’ en ‘moet iedereen lezen en onthouden’ was niet serieus bedoeld, ik vind het interessant om dat soort onbelangrijke dingen op te zoeken en te lezen als iemand zo’n vraag stelt, maar ik denk dat ik in de minderheid ben.
Hahaha alles met extra proteïne tegenwoordig
Heeft iemand de nieuwe KitKat paaschocolade al geprobeerd? Zag eitjes met cookiedough en een paashaasje. Ik ga straks naar de supermarkt en ben benieuwd of ik ze moet meenemen
Ja ik heb allebei de eitjes en vind ze tegenvallen. Mijn vriend vindt de cookie dough wel lekker trouwens, maar het smaakt iig niet naar cookie dough.
Deze pindakaas is zo lekker
Ik heb de paashaasjes gekocht, vond ze niet bijzonder maar puur en alleen voor de schattigheid zou ik ze al opnieuw kopen!!
Doet me denken aan die normale KitKat met koekjesdeegsmaak, wat walgelijk. Sowieso vind ik die smaakjes van KitKat allemaal maar matig, doe mij maar gewoon melk of wit ofzo.
Ja er zijn vast landen waar ze wel lekkere smaakjes hebben maar hier in NL niet in mijn ogen.
Ja als ze net zo zijn als de gewone KitKat cookie dough dan smaakt het idd niet naar koekjesdeeg. Weet nog dat ik zo blij was toen ik dat zag want omg koekjesdeeg en chocolade beter kan het toch niet worden dacht ik toen. Viel erg tegen.
Hmm klinkt niet aantrekkelijk haha. Ik maak zelf veel cookiedough repen en wil ze dan eigenlijk wel proeven uit een soort van bedrijfsonderzoek
Ik ben echt zo’n stoner wat alles wel naar binnen schuift na een aantal jointjes maar dit is (net als de andere smaken van KitKat) in de prullenbak terecht gekomen. Zelfs tijdens een vreetkick vond ik het niet lekker haha.
Niet te doen idd.
Die haasjes zijn wel lekker maar niet bijzonder. Cheap nestle chocola met wat koekkruimels erdoorheen. Gewone kitkats blijven t lekkerst.
Nou jullie hebben niets overdreven want omg walgelijk inderdaad die eitjes. Lijkt wel over datum zo zuur en chemisch
Gelukkig heb ik ook een paasei reep van Tony’s met meringue. Die blijft geweldig!
Je was gewaarschuwd.
zoooooo deze zijn lekker
Oe, die moet ik ook nog halen. Tot nu toe vind ik de pistache ook echt lekker. En als je houdt van bananensnoepjes is de puur banoffee ook een aanrader.