Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nu ik het plaatje zie komt het me heel bekend voor inderdaad!

2 likes

Belangrijkste vraag: was het lekker?

3 likes

6 likes

Oeh die lijkt qua uiterlijk heel veel op de vegan burger van Picnic en die is mega lekker! Ga deze zeker proberen

5 likes

Ik vind ze zeker niet vies, maar te zoet/suikerachtig naar mijn smaak… Vergelijken met M&M’s kan ik niet, dat heb ik al zo lang niet gehad omdat ik het niet zo lekker vind en dus niet waard daarvoor melk te nemen :see_no_evil:

5 likes

Ik las cream aardbei met prosciutto

3 likes

Ik las hands off my bitches :sunglasses:

3 likes

33 likes

Aah ben heel benieuwd! Die tonijn van Johma was vroeger m’n favo

1 like

Kip Samba vond ik zo lekker vroeger, of samoerai of alle andere versies. Kan bijna niet fout gaan toch? Kip kan al zo goed vervangen worden. Echt benieuwd

7 likes

Ik had deze Banoffee melk paaseitjes van Jumbo gratis meegenomen in ruil voor Jumbo Extra’s punten. Normaal €2,99 voor een zakje. Ik vind ze echt lekker! Je proeft de banaan zonder dat het te chemisch is en er zit ook een lekkere crunch in het eitje. De normale prijs van €2,99 voor een zakje (op de foto zijn er al wel wat eitjes uit) vind ik wel echt sterk aan de prijs. Cijfer: 8/10

8 likes

Lol heb net gisteren de rest van mijn zakje in de prullenbak gegooid. :rofl: Ik vond het niet zo, gelukkig had ik ze gratis. Ik vond het wel te chemisch smaken.

2 likes

Is Johma hetzelfde als Délio bij ons? Die tonijnsalade en kip-kerrie zijn alleszins echt lekker!

3 likes

7 likes

image
vegan kaviaar? ik vraag me echt af wat ik me hier bij voor moet stellen. Er is ook een vegan zalmburger. Fascinerend.

3 likes

Johma is hét merk voor broodsalades dus het lijkt er wel op!!

2 likes

Ik zag deze net in de AH, zijn deze nieuw/vernieuwd? Ik had ze nog niet eerder gezien.

2 likes

Kon de Johma salades nog niet vinden bij mijn Jumbo en Appie :frown:

1 like

Er komt ook vegan carpaccio, ben daar ook echt benieuwd naar.

Deze zijn ook nieuw en hebben al een foto:

5 likes

ik denk vernieuwd. Veel smaken komen me wel bekend voor

1 like