Heeft Mitchell zeker bedacht
Die uno penotti heb ik ook bij de appie gezien. Het is dat ik geen fan ben van hazelnoten
Is die uno penotti niet een nieuwe versie van een oud product? Heb het idee dat ik jaaaren geleden al een praline versie hiervan kocht bij Jumbo (ze hadden ook een geheel witte).
Ja volgens mij wel! Was dit niet van Corné ?
Nu ik het plaatje zie komt het me heel bekend voor inderdaad!
Belangrijkste vraag: was het lekker?
Oeh die lijkt qua uiterlijk heel veel op de vegan burger van Picnic en die is mega lekker! Ga deze zeker proberen
Ik vind ze zeker niet vies, maar te zoet/suikerachtig naar mijn smaak… Vergelijken met M&M’s kan ik niet, dat heb ik al zo lang niet gehad omdat ik het niet zo lekker vind en dus niet waard daarvoor melk te nemen
Ik las cream aardbei met prosciutto
Ik las hands off my bitches
Aah ben heel benieuwd! Die tonijn van Johma was vroeger m’n favo
Kip Samba vond ik zo lekker vroeger, of samoerai of alle andere versies. Kan bijna niet fout gaan toch? Kip kan al zo goed vervangen worden. Echt benieuwd
Ik had deze Banoffee melk paaseitjes van Jumbo gratis meegenomen in ruil voor Jumbo Extra’s punten. Normaal €2,99 voor een zakje. Ik vind ze echt lekker! Je proeft de banaan zonder dat het te chemisch is en er zit ook een lekkere crunch in het eitje. De normale prijs van €2,99 voor een zakje (op de foto zijn er al wel wat eitjes uit) vind ik wel echt sterk aan de prijs. Cijfer: 8/10
Lol heb net gisteren de rest van mijn zakje in de prullenbak gegooid. Ik vond het niet zo, gelukkig had ik ze gratis. Ik vond het wel te chemisch smaken.