Nieuwe producten in de supermarkt #4

Oh die ken ik ook niet! Waar eet je het eigenlijk bij? Op toastjes ofzo als (borrel) snack?

2 likes

Wij doen het wel eens met blini’s met roomkaas

5 likes

Fancy

6 likes

3 likes

WAAR…? :relaxed:

4 likes

Albert Heijn! :grin:

2 likes

Om zelf sushi te maken!! Ter vervanging van die kleine oranje dingetjes. Ik had ook altijd de oranje van Ikea maar die is er helaas uit :angry:

4 likes

Geen supermarkt en ook niet nieuw, maar zag net deze borden staan terwijl er niks op de website staat. Hoop niet een oud bord want :partying_face:

45 likes

Omgggggg me twee lievelings

2 likes

Op thuisbezorgd staan ze er tussen, dus geen oud bord :partying_face:

2 likes

Snackspert heeft er ook over gepost🤩

1 like

Jaa ze staan nu ook weer op de website :heart_eyes: dat wordt een tripje naar de maccie deze week

3 likes

Volgens mij nog niet toch? Zag niks. Heb m nu ook op het menu gezien dus yay

1 like

Huh ik weet zeker dat ik het vanochtend zag. Was dit dan wellicht op jouw account? Sorry sorry sorry

1 like

Haha nee wou checken of mijn insta stuk was maar had idd ook op mijn account gepost. Was al bang dat die bug terug was toen ik een week lang dezelfde post bovenaan kreeg.

3 likes

Ik had je nooit willen verwarren met dat account, sorry

3 likes

Is toch niet erg :joy: alsof vergelijken met snackspert een belediging is

15 likes

Haha ik ben ook totaal niet beledigd, alleen maar tof juist dat je me blijkbaar volgt @SemM Sorry als dat zo overkwam.

Was ik maar Snackspert.

7 likes

Ik heb de vegan zalmburger, vegan carpaccio en de Johma vegan kip samba salade bij mijn bestelling voor morgen gedaan! Ben benieuwd, zin om te testen

8 likes

Ik vind jou ook een snackspert :heavy_heart_exclamation:

8 likes