Hahaha koekoek.
Edit: en dan wel coffee creamer met frisdrank, dat is al een crime against humanity in itself
Hahaha koekoek.
Edit: en dan wel coffee creamer met frisdrank, dat is al een crime against humanity in itself
Ik geef geen boetes hoor
Jouw lijf jouw leve
Of gewoon allebei.
Maar dan wel gewoon cola zonder de creamerâŠ
Ok Joel Beukers.
Ooeeh waar haal je deze variant van de heksenkaas? Ik ken hem nog niet.
Bij de Plus heb ik het gehaald!
Dank je, ga ik daar heen in het weekend haha.
Oh sorry dat had ik niet gezien! Ik bedoel inderdaad gewoon de vloeibare.
Ja iig bij de pakken chocomel enz.
Hierdoor heb ik zoân pak gekocht vandaag, nu nog aan een melkopschuimer komen
Zijn die nieuwe Crosta & Mollica pizzaâs van de appie nou echt lekkerder? Het geld waard? En zo ja welk? Of hebben jullie andere magische tips voor supermarkt pizza?
Dit merk bedoel ik
Ik ken ze niet, maar qua supermarktpizza vind ik deze erg lekker:
En de good old diepvries pizza funghi van Dr. Oetker gaat er ook altijd wel in, maar dat is meer een biecht zeker
Ik vind die pizzaâs wel echt beter dan de gemiddelde diepvriespizza. Die met champignons en âtruffelâ is ook lekker.
Haha mee zeker niet hoor! Koop nog graag elke keer een dr Oetker Casa di Mama pizza hoor
Ik ben echt eeuwig teleurgesteld dat ze die een jaar geleden hebben aangepast. De funghi van dr oetker. Hij is nu echt een stuk minder lekker
Ik huil dus nog steeds om het vernieuwde recept van de pizza prosciutto van ah excellent⊠vroeger zat er een heel lekker wit sausje op van een soort mozzarella maar nu is t gewoon een saaie ham pizza
Vind deze heerlijk!
Ja! Die Bosco is hier echt favoriet!
Ja ik vind dit ook helemaal prima. Lekker rijkelijk beleggen en niet te lang in de oven.