Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ben benieuwd! Nu nog de creamer en al die dingen die ze in de USA hebben hier in NL aub.

9 likes

Jumbo heeft ook ijskoffie in pak en die heb ik na een half glas door de gootsteen gegooid haha. Merk bij deze vrijwel geen verschil met die te dure bekertjes uit de koeling.

3 likes

Ugh ja ik mis niets zo erg in de supermarkten hier als Nestle coffee mate :weary:

4 likes

Gooi dit in je melkopschuimer! Ik ontvang graag je eeuwige dankbaarheid

(extra lekker in een glas met een shot koude espresso en ijsblokjes erbij)

4 likes

Dat heb ik niet haha. Ik vind gewoon koud in een glas ook lekker.

3 likes

Ja die caramel is gewoon top, net zoals de bekers ook maar veel voordeliger

2 likes

Voor de liefhebbers… Pak is nu €2.50 bij de Jumbo. (Denk landelijke actie)

2 kleine bekers ook trouwens haha. Tel uit je winst.

1 like

Ik heb deze heksenkaas hummus in huis en vind hem lekker!! Een soort subtiele heksenkaas dus ik vind hem wel fijn op brood of knäckebröd. Want daar zou ik dan weer niet zo snel echte heksenkaas op doen.
Echte heksenkaas lijkt me natuurlijk beter als dip voor chips maar deze hummus-variant lijkt me ook wel lekker bij snackwortels enzo!

4 likes

Die Lay’s roasted onion & sour cream is inderdaad lekker! Iets minder fris/zuur dan sour cream & chives. Alleen de nasmaak is een beetje kartonnig

7,5/10

2 likes

Deze? Nestle Coffee-mate French Vanilla Bestellen In Nederland | Creamer - Kellys Expat Shopping

Ik zie deze dingen echt vaak op Tiktok enzo voorbijkomen. Is dit echt zoveel lekkerder dan gewoon melk en evt iets van een siroopje ofzo in je koffie?

2 likes

Ja! Ik vind het niet te vergelijken met zelf melk en een siroop toevoegen helaas. Vooral in ijskoffie zo lekker deze

4 likes

Op dat linkje is toch die poeder? Die mixt bij mij niet goed in ijskoffie. Hoe doe jij dat?

1 like

Vergeet deze steeds te halen, lijkt me lekker.

2 likes

Coffee creamer heet hier toch gewoon koffiemelk of koffieroom? Is wat dikker dan gewone melk. Lijkt me echt goor zoals Amerikanen het drinken met half hun beker vol met die creamer.

1 like

Je wordt er ook dikker van
Ik snap echt niet waarom mensen honderden calorieën drinken als je ze ook kan gebruiken om te eten :pinched_fingers:t3:

21 likes

Omdat sommige dingen nu eenmaal fakking lekker zijn om te drinken ongeacht de hoeveelheid calorieën :joy:

10 likes

Jaa maar ze hebben dus caramel creamer etc tuurlijk kan je vast maken met caramel siroop en koffiemelk maar goed

2 likes

Oh pfff niet de calorie politie in dit topic.

13 likes

Wat is dit voor hel

4 likes

Staat dit bij de houdbare melk en yogi enzo?

2 likes