deze is echt lekker!

deze is echt lekker!
Oehh ik heb de naturel in de bestelling voor volgende week staan, ben heeeeel benieuwd. Is het echt iets voor de borrelplank of kan het ook prima bij de lunch op je brood?
ik vind het ook prima op je brood bij de lunch kunnen
of op een cracker of zo.
Ik vond deze echt tegenvallen! Beetje zurig ofzo…
Ik vond het ook zurig. Veel lekkerder is feta samen met wat cottage cheese, een rode peper, wat olijfolie en 2 tenen knoflook staafmixen en dan krijg je Griekse “tirokafteri”. Blijft ook een week goed in een afgesloten bak.
Username klopt
Ik zag op TikTok dat Bolletje de sneeuwpoppen en kaneelsterren kerstkoeken nu heeft uitgebracht in mijters en kaneel letters!
Edit: weer een andere TikTok hierover gezien en die zegt dat ze vanaf volgende week bij AH te koop zijn.
Ohhh de kaneelsterren:heart:![]()
Ik word iedere keer een tikkeltje boos als het over die sneeuwpoppen gaat. Vind dat de allergrootste deceptie en teleurstelling die het forum ooit veroorzaakt heeft in mijn leven ![]()
Ik zag ook die kokoskruidnoten als een reep.
Love die sneeuwpoppen maar ben nog steeds wel beetje boos dat het suikerlaagje eraf is.
Heb deze vorig jaar gehad, vond het zelf wat tegenvallen!
Deze zijn nieuw geloof ik!
Ik kan me herinneren dat ooit hier de kokos kruidnoten van bolletje een hype waren heel lang geleden en toen werd ik er ook obsessed mee een tijd.
Deze zijn eigenlijk in hun hart hetzelfde in reepvorm! Zonder kokos natuurlijk maar dat wittige is wel hetzelfde, heel lekker. Beetje hetzelfde als bij van die sneeuwmannen
Ja ben er ook beetje bang voor maar goed ik dacht kom er maar op 1 manier achter.
Jaaa dat maakte het juist zo lekker!
Je hebt deze ook letterlijk met die kokos smaak zeg maar. Weet niet of je die gezien hebt?
Ja ze zijn nog steeds wel lekker maar het is helaas geen 10 meer (qua cijfer).
Omg nee!! Ga ik halen
Ben benieuwd! Wel heel irritant dat er weer pepernoten staat terwijl het GEEN PEPERNOTEN ZIJN ![]()