Cola bijna muffig ofzo, terwijl ik de andere zero smaken van albert heijn wel lekker vind, dus dat was jammer
Fit piggy durf ik niet aan voor die prijs
Ja met een klein beetje amandel/marsepein smaak ofzo maar geen kruidnoot
Ik vond die cola wel lekker eigenlijk, maar niet echt kruidnoot smaak. Vooral vanille
Zag vandaag deze in jumbo liggen en net eentje gehad, vond hem erg goed! En lekker knapperig laagje uit de airfryer.
Ooo ik wil dit in een wrap
Aangezien die kipcorns nergens meer te bekennen zijn
De FitPiggy is voor een eiwitreep prima, niet overheersend die duidelijke eiwitsmaak en ik zou deze wel uit het schap pakken als ik een keer een eiwitreep zou willen eten! Heb nog geen andere smaken geprobeerd dus weet niet hoe die zijn maar ik neig sowieso meestal wel meer naar fruitige smaken.
Laatst toevallig een hele doos bij Hanos gehaald
haha
Ik vond die cola juist beetje naar taai-taai smaken, maar niet lekker ![]()
Ik wist niet dat ik die citroen-maanzaadpepernoten nodig had in m’n leven maar ze zijn serieus op het niveau truffelpepernoot goed ![]()
misschien gewoon een zak kruidnoten door de keukenmachine gooien en in een pot stoppen?
Jaa dit is een goeie vervanger voor die van mora! De kebab van Vivera kwam ongeveer in dezelfde periode uit als deze, ook een aanrader!
Ik zag deze gister in de albert heijn staan, goedkoper dan die van nescafé, al zit er 15 ml minder in.
Bereding is hetzelfde
Dan ga ik ze eens proberen! Ik zag op instagram ook glutenvrije orzo van AH! Die toevallig al geprobeerd?
Nee! Wist niet dat dat kwam,
Nee ik ook niet! Zag het opeens op instagram!
Omg echt??? Chill!! Wel jammer dat het 100% maismeel is maar alsnog prima. Ik zou willen dat ze ook weer (betaalbare) gv lasagnebladen zouden hebben, die mis ik echt
Ja ben erg benieuwd! Ja de lasagne bladen van de ah mis ik ook!
Ja dit vind ik zo vreemd he, dat ze die lasagnebladen uit het assortiment gehaald hebben, ik kan me ook haast niet voorstellen dat dat niet goed genoeg verkocht werd.
Wat goed! Dankje, die ga ik binnenkort halen