Nieuwe producten in de supermarkt #5

Jammer! Had zo lekker kunnen zijn.

6 likes

Oh ik wilde juist posten dat ik het wel suuuupeer lekker vond! Als je van bounty houdt zou ik een doosje proberen (of juist niet).

5 likes

Ja zo’n teleurstelling dit!

De dubbelfris aardbei mojito is echt zo smerig
 mega zoet, aardbei met tandpasta vibes.

Would not recommend.

4 likes

Als je het heel koud drinkt is het beter!!!

2 likes

Ja! Vind ‘m heel lekker. Maar volgens mij kosten ze evenveel.

1 like

Deze zijn nieuw geloof ik. Vond het niet zo’n succes. Beetje waterige en zoete smaak en proefde nauwelijks koffie. Je kan beter zelf halfvolle melk en espresso bij elkaar gooien ipv dit kopen.

3 likes

Ongevraagd advies: die van de lidl is goedkoper en zelfde als oathly.

Die van Campina staat ook nog hier om te proberen!

2 likes

OMG. Maar dit kan haast alleen maar tegenvallen als ik er zo enthousiast over ben van te voren. De prijs is ook beetje jammer. Maar als ik hem ergens zie gaat die mee.

3 likes

Is deze echt nieuw of bestond dit al?
Ik ben er wel benieuwd naar

3 likes

Iemand die dit al kent? Er is er ook een met passievrucht

2 likes

Nee ziet er wel geinig uit door die kleur, lijkt net of je mondwater drinkt haha

1 like

Deze is wel nieuw volgens mij, want eerst hadden ze licor43! Zal er wel wat op lijken denk ik.

2 likes

Ik had die met passievrucht. Vond er niks aan, proefde vooral de weeige kokoswater smaak.

2 likes

Heeft iemand hier de paarse Fanta al gehad? Is weer zo’n raad de smaak Fanta. Ik vind het wat oosters kokos/melkachtigs hebben. Geen idee wat het nou precies is.

2 likes

Ja ik heb hem ook geprobeerd, maar die van mij was heel chemisch zoet framboosachtig. Vond het geen succes.

1 like

Bij ons worden de volgende smaken genoemd:

• caramel Apple
  • crĂšme brĂ»lĂ©e
  • mars mellow
  • kokos
2 likes

Cherry of strawberry cheesecake denk ik. Er was ook iemand die zei Tompouce en daar lijkt t idd ook wel op maar ik denk echt het eerste. Ik vind t overigens een heel lekker drankje om langzaam te drinken, elke slok is net een toetje LOL.

6 likes

Ik realiseer me net dat er een kans bestaat dat ze het wellicht “Red Velvet” kunnen noemen.

6 likes

Echt vervelend dat het verschillende zijn haha, want van sommige zou ik het wel willen proberen.

Was er niet al 1 smaak bekend gemaakt? Apfelstrudel dacht ik.

1 like