Nieuwe producten in de supermarkt #5

Zijn het verschillende? Dacht dat het dit keer maar 1 was. Heb in ieder geval elke keer dezelfde gehad tot nu toe.

7 likes

Nee zijn er meerdere. Staat ook op hun instagram (laatste post).

1 like

Sorry voor de kleine spam maar ik ontdek deze net

2 likes

2 likes

8 likes

Die boter is super lekker!

3 likes

2 likes

Die chocolade soesjes vlaai heb ik laatst gehad en vond hem echt heel lekker! En ik ben niet eens echt een taarten liefhebber.

4 likes

Ik kan ze online niet vinden :frowning:

4 likes

Dan snap ik nu waarom sommigen met zulke smaakcombinaties met appel etc kwamen haha. Ben zo benieuwd hoe die smaken dan gedistribueerd worden want hier heb ik elke keer dezelfde, in meerdere supermarkten. Misschien is het afhankelijk waar je woont.

2 likes

Wat is jullie favoriete bruiswater met een smaakje?

Ik ben groot fan van La Croix maar dat heb je niet hier. Ik vind Something & Nothing met yuzu ook lekker.

3 likes

Ik drink nu die Dubbelfris strawberry mojito en het lijkt wel siroop zo zoet, dus ik dacht dan moet je het blijkbaar mengen, dus drink het nu met een scheut bruiswater en bacardi, nu is het lekker.
Maar de verpakking zegt dat dit een 0% mojito is en je leest ook nergens een suggestie dat je het moet mengen. Wat een marketing fail.

5 likes

Volgens mij is deze nieuw en het is denk ik mijn favo smaak van b&j. Dat bovenste sundae ijs is echt heerlijk zacht/romig met lekkere saus. Het is wel écht heel zoet, maar daar hou ik van.

12 likes

Je moet het ook niet mengen

3 likes

Voor hier in de supermarkt San Pellegrino met bloedsinaasappel. In België en Frankrijk heb je wel meer smaken (Jasmijnthee, Perzik, granaatappel etc).

8 likes

Mocht je ook siropen willen kopen, die van Roze Bunker zijn echt heel lekker! Mijn favo zijn de smoked lime, madame gember en estragon sour.

9 likes

Ja wel dus, want anders is het niet te zuipen.

1 like

Ja maar het is niet de bedoeling van het product. Het is geen siroop ofzo :sweat_smile:
Hier hebben de kinderen het opgedronken, met inderdaad een bodempje van dit spul en aangelengd met water.

3 likes

7 likes

Die wil ik! :heart_eyes: bij de appie?

3 likes