Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik heb net de cronut van de AH op. Het was gewoon een rimpelige donut.
Wel lekker, maar weinig cr.

4 likes

Gatverdamme ik zag net een reclame voor kant en klare omelet “plakjes” van Stegeman. Onbegrijpelijk product. zelf even een ei klutsen met wat kruiden is 100 keer goedkoper en ik mag hopen 100 keer lekkerder.

7 likes

Niet één april?

3 likes

Iemand die dit (vies) lekker lijkt?

  • Ja ik
  • Nee mij niet gezien

0 stemmers

1 like

Nee dit is er al een tijdje.

2 likes

download.jpeg
Kende deze nog niet en leek me lekker maar wát een rare smaken en structuren zitten eraan. Honing, zoethout, chilipeper? (Geen salmiak😂) Die van Klene zijn lekkerder.

5 likes

Ja deze had mn collega van de week ook en ik had er 1 met peper, terwijl ik dacjt dat het salmiak was. Zó smerig!

Oké, ik speel vals, dit is uit de Duitse supermarkt, maar man dit is goed spul!

Geen aanrader als je niet van ‘net echt’ houdt overigens, het voelt zelfs als vis.

7 likes

Ben ik weer als skyrfluencer. Deze is nieuw bij mijn AH!

Lekker fris en flinke stukken perzik. Goede toevoeging aan het assortiment! Wel duur nog steeds, maar ik heb hem regelmatig in de persoonlijke bonus. Nu ook weer.

16 likes

Skyr vind ik zo lekkere avond snack, ga deze sowieso proberen :grin:

3 likes

Haha ja dit was net ook mijn snack. Ook fijn om nog even snel het eiwittendoel te halen.

2 likes

Heb die Tuc bake rolls geprobeerd, de bacon smaak omdat iedereen die het lekkerste lijkt te vinden, maar ik vind het echt niet lekker. Ze zijn allemaal half verbrand en die bacon smaak is underwhelming en toch onplezierig. Alsof het meer naar reuzel smaakt ofzo :nauseated_face:

4 likes

Die vind ik ook vies. Krijg sowieso vaak kattenvoer vibes van chips/crackers die naar bacon smaken.

Eet nu die met garlic die zijn echt verslavend hahaha.

1 like

heb net deze voor het eerst op en mmm
dacht dat het zou lijken op dropfruitduo’s maar die zijn meer winegum, dit is meer schuimdropje

wat apart trouwens dat er een ja, ik ben 13+ check op de klene website zit

4 likes


Dit is een teleurstelling. Smaakt nergens naar.


Dit is lekker
Smaakt wel ergens naar

6 likes

Deze kende ik niet. Vind ze erg lekker, al proef ik de geitenkaas niet echt, maar wel ‘meer’ dan alleen rozemarijn.

Heb ook de groentevariant gekocht maar nog niet geprobeerd. Die zijn trouwens vegan!

1 like

Weet niet of dit nieuw is op Picnic of nieuw in het algemeen (gok het eerste), maar vond er hoe dan ook niks aan. Echt een mager 5je. Niet smerig ofzo maar niks spannends. Smaakt naar zo’n heel goedkoop toetje met slagroom er al op, maar dan zonder de slagroom en die vieslekkere ervaring. Jammer, want vind de chocolade versie hiervan prima

3 likes

Ik vond deze vandaag in de Plus. Ga morgenavond (de pulled chicken variant) proberen, heb lage verwachtingen TBH.

6 likes

Heb laatst de pulled chicken variant geprobeerd en vond het geen succes. Ben benieuwd wat jij er van vindt.

1 like

Hoezo staat er bij nieuw een prei hahaha wtf

16 likes