Nieuwe producten in de supermarkt #5

4 stuks? Ipv normaal per stuk of per gram?
Idd raar.

4 likes

Preisoep, hamprei salade, hartige taart met prei… lol

3 likes

Zijn hele kleine dunne preien

2 likes

Groot uitgevallen lente-uien.

3 likes

Is gewoon zomerprei ipv winterprei. Die zijn altijd dunner (worden anders geoogst ook dacht ik) en worden dan in bosjes aangeboden.

7 likes

Ik dacht dat deze er al heel lang was? Maar ik zal het wel door de war halen met een andere. Ben opzich wel benieuwd want ik vind big americans voor een diepvriespizza vaak wel oke. Nouja vooral cheese onion.

4 likes

Ja die bestaat al heel lang. Maar heette eerst “Boston style” volgens mij.

3 likes

Jij bedoelt denk ik deze.

305001

Dus ik denk dat deze wel nieuw is. Ristorante heeft ook zo’n spinazie pizza maar volgens mij vond ik dat niks.

3 likes

O ja! Ik haal deze dikke pizza’s altijd door elkaar.
Vind deze can Wagner wel erg lekker btw, wat ik van te voren nooit had verwacht van een spinazie pizza.

4 likes

Deze hebben ze vroeger sowieso gehad, dit was altijd mij go to als ik geen keuze kon maken.

2 likes

Heb deze gehad, vond deze wel chill!

4 likes

Ik denk dat ik hem vandaag ga halen. Alleen ik heb nog zoveel eten over van gisteren en ik heb nooit geduld als het om iets nieuws gaat. Ik denk dat ik gewoon maar een stuk afbreek ofzo :joy:

@Hejira waar haalde je die? Ik zie dat AH die niet heeft.

Edit: zie dat o.a. jumbo die wel heeft.

3 likes

Ik kocht die wel eens bij de Coop, maar nu t de Plus is weet ik niet of ze er nog zijn. Lang niet gekeken, maar nu wel weer trek in haha.

2 likes

Die spinazie pizza was er laatst niet bij de ah. Maar hele vakken van big american waren leeg dus dat zal nog wel komen.

Heeft iemand deze al geprobeerd?

110120231533_549776CUP-1_360x360_2

Houd wel van geitenkaas maar niet van rozemarijn.

5 likes

Ik eet geen hagelslag, maar dit wil ik! :heart_eyes:

15 likes

Dit zal wel niet nieuw zijn maar heb het vandaag ontdekt: chocolade amandelen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: veel lekkerder dan pinda’s

11 likes

Ohhh, misschien vind je suikeramandelen dan ook wel lekker! Ik koop dat wel eens op de markt en ben daar echt verslaafd aan haha. Zoooo lekker.

9 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Hierop terugkomend: ik vond het wel ok maar zou het niet nog een keer willen kopen. Vreemd product om zo per 2 te verkopen en de smaak is niet spannend. Ja het blijft Mora dus de Tatta’s moeten het lekker vinden en ik denk dat ze wat dat betreft wel geslaagd zijn, het is gewoon lekker maar niet bijzonder.
Het smaakt een beetje als een diepvries pizza met kip. Goed gevuld ook.

5 likes

Dit was wel een beetje expectation vs reality ding

8 likes