Nieuwe producten in de supermarkt #5

Een mueslireep but MAKE IT A BRAND!!

9 likes

Bestond die Grenze maar door het hele land!

4 likes

De enige winkel met prijzen die nog wel te doen zijnšŸ˜…

1 like

Ik heb deze wel eens bij de AH gehaald en vind ze lekker! Niet te lang laten ontdooien, dan wordt het soep haha

3 likes

McVitie’s Blissfuls Caramel | McVitie's Nederland bij AH in de bonus zakje gekocht voor 2.25. Ik vind ze echt lekker. Lekker stevig koekje en de binnenkant is ook smakelijk, niet mierzoet ofzo. Lastig om weg te leggen :zipper_mouth_face:

5 likes

Ah, sorry voor het delen van oud nieuws. Ik ben blij dat die andere smaak me niet aanspreekt (houd niet van hazelnoot). Maar deze ga ik echt vaker kopen.

3 likes

Het moet toch niet gekker worden

21 likes

Wereldse hapjes… knakworst :rofl::rofl:

20 likes

Dit lijkt me echt vies lekker :heart_eyes:

27 likes

Wat een cheap ass ontwerp mijn god hahaha

3 likes

Volgens mij heb ik dit bij livingproef voorbij zien komen en zij vonden het echt heel goor. Beter gewoon zelf met bladerdeeg aan de slag!

4 likes

Ik vertrouw dat stel voor geen cent, bijna alles wat ze niet lekker vinden vind ik wel lekker en andersom.

6 likes

Dit moet naar het worst-kaas topic.

6 likes

Denk een poging voor corndogs

5 likes

Dat vind ik eigenlijk wel extreem passend bij het product en ook goed dat ze het gewoon knakworst noemen ipv fun-sized wieners in een crunchy jasje oid :joy: had alleen hapje moeten zijn ipv bite maar vooruit

Dat het überhaupt bestaat vind ik wel om te huilen

14 likes

Dat vind ik serieus een goed idee :biggrin: Ik hou van dit soort zooi

Edit: oeh en ik zit even terug te lezen en wil nu ook die Ed Sheeran saus. Lijkt me een goede combi

2 likes

Bij de Jumbo gespot:

9 likes

Iedereen laat de Wokkels van Lays altijd liggen dus Croky dacht, laten we wokkels op de markt brengen

17 likes

Toch nieuwsgierig naar de taco smaak :eyes:

1 like

Ik heb ze echt al maanden in huis, want Belgiƫ had ze al en elke keer pak ik toch een andere zak omdat ik geen wokkelfan ben. Mss toch eens openen.