Anders yoghurt mengen met oa pistache pasta? Misschien dat je dan wel wat in de buurt kan komen qua smaak.
Na de Marskoekjes ook maar de Bountyvariant geprobeerd. Bounty’s eet ik niet (ik vind de vulling vooral vanwege de structuur niet lekker maar ik kan kokos meestal wel waarderen) maar deze koekjes leken me interessant omdat de vulling als het goed is niet zo’n hap kokosrasp is.
En inderdaad, het koekje heeft een romige kokosvulling die echt veel lekkerder is dan de binnenkant van een Bounty. Verder hetzelfde brosse koekje als de Marsvariant en ook weer omhuld met prima chocolade.
Vind deze lekkerder dan de Marskoekjes. Hoop dat ze nog een tijdje in het assortiment blijven bij de Action.
Ik denk het wel, want de Bounty koekjes liggen er denk ik al ruim een half jaar dan wel niet langer. Soms met wisselden tussenpozen is het schap ineens leeg. Mars koekjes moet ik nog proberen, maar vergeet het telkens als ik naar buiten ga haha.
Niet heel nieuw meer, maar eerste keer dat ik hem heb gehad. Bah. Lijkt niet op cocktailsaus en is gewoon heel flauw, echt slecht.
Ook weer zo’n product waarvan je denkt: Wat kunnen ze hier nu fout aan doen? Maar dan laten ze het omdat het vegan is ook meteen smaken alsof je karton vreet.
Die van Almhof is er nog (weer?)! Ik heb m een paar keer gehaald bij de Dirk, was wel een wat grotere Dirk.
Ik ben hier erg benieuwd naar. Zelf ben ik grote fan van zowel de melk als puut variant, maar witte chocolade lijkt me minder vol van smaak
Ik zag de nieuwe hot sauce van Ed Sheeran bij de AH. Heb de mildere variant meegenomen.
Vind hem erg lekker! Goed pittig en lekkere smaak van de pepers. Er zit ook citroen en dat proef ik ook terug, waardoor hij ook een beetje fris is.
Vind alleen de prijs een beetje jammer. Het flesje is niet heel groot en het kost 4 euro. Maar verder wel top!
Aah nee, de dichtstbijzijnde Dirk is hier ruim 100 km vandaan Brb, ff in een hoekje huilen
Ik koop hem ook wel eens bij Albert Heijn en volgens mij ook Jumbo. Ik weet dat ie bij de AH niet online staat.
Jumbo heeft hem hier ook!
Als het goed is heeft jumbo ze, maar misschien alleen de grote winkels
Yesss deze is nog lekkerder! 9,5/10. Deze is wat minder bitter dan de Caffe Latte en heeft een lekker mokkasmaakje. De chocola is merkbaar maar overheerst niet. Het maakt het iets zoeter en dat vind ik een goede toevoeging. Heerlijk deze!
De hazelnoot caramel heb ik ook gekocht, die moet ik nog proeven, maar ik verwacht niet dat die lekkerder is dan de mokka.
Ik eet hem nu (geinfluenced door jou) maar ik vind hem echt niet zo… Ik proef geen witte chocola maar vind het letterlijk naar van die kant-en-klare opgeklopte slagroom smaken. Ik vind het enorm machtig en ben eigenlijk een beetje misselijk nu (terwijl ik het bakje nog niet eens leeg heb).
Maar ben benieuwd wat jij vindt, misschien heb ik wel gewoon een slechte batch.
Dat ligt zeker niet aan jouw. De chocolade smaak is ver te zoeken. Vooral erg zoet en het smaakt meer naar slagroom met vanille smaak. Een tegenvallertje
Net deze gegeten: echt heerlijke structuur, super lekker luchtig. Toffee smaak kon ik niet echt ontdekken, vooral banaan. Gelukkig houd ik van banaan, kreeg echt beetje associatie met een geel danoontje maar dan nog iets lichter/luchtiger. 8/10
zag trouwens dat ze nu ook die Skyr Mandarin Pie in een knijpzakje hebben! Gisteren gespot bij Jumbo.
https://www.jumbo.com/producten/isey-skyr-mandarin-pie-140g-578263ZK ideaal voor onderweg vind ik.
Deze lijkt mij ook super lekker! Kan hem alleen (nog) nergens vinden hier
Ik heb net deze geproefd en gisteren de salted caramel versie. Maar ik vond t zo vies. 1/10
Ik werd helemaal enthousiast en had er dus gelijk 2 gekocht om te proberen. Niet in de gaten gehad dat het gezoet is met zoetstoffen.
Wat ik altijd al smerig vind. Zo ook alle zero en light dranken. Misschien een tip voor mensen die mijn mening over zoetstoffen delen.