Nieuwe producten in de supermarkt #5

10/10

29 likes

Waar heb je hem gevonden? De AH?

1 like

Ja! En vanaf vandaag in de bonus.

4 likes

Echt heeerlijk inderdaad!

4 likes

Dankjewel hè!!🫢

14 likes

Net de Old Amsterdam “burgers” (weet niet precies wat het moet voorstellen) gegeten en vond het lekker, smaakt als een pannenkoek met kaas, of de randjes van een tosti.
Maar alsnog raar product…wanneer eet je het en hoe? En duur voor 2 van die kleine dingen.

6 likes

Deze zijn lekker, maar ook raar :joy: ik at hem bij sla en aardappelkroketjes. Misschien ook lekker om als burger op een broodje te eten ofzo?

2 likes

Ja ik denk dat je er van alles mee kan, als burger of zoals jij zegt als een AVG’tje.
Het is een vaag product en ook als je de verpakking ziet en leest snap je niet wat nou precies de bedoeling is. Maar het is lekker.

1 like

Ik vind ze lekker! Wel een beetje zoet, maar ook goed knapperig.

4 likes

Heb deze ook gehaald, en daar sluit ik me bij aan!

Echt 10/10, de hoeveelheid koekjes, honey swirls en citroenijs is echt goed in balans

13 likes

De blikjes Mentos dus. Die er niet meer is had ik wel willen proberen maar deze 2 lijken mij vies lol.

Edit: Lees nu with jelly bites. Nee laat maar. :nauseated_face:

9 likes

image

9 likes

Na het lezen van jullie positieve reviews vandaag de citroen B&J ook gehaald. Heel erg lekker. Inderdaad goed in balans. Ik vind m wel echt mierzoet, maar mss wel beter anders eet ik er teveel van in een keer.

1 like

Noem een naam van B&J die niet mierzoet is?

2 likes

Deze zijn heel erg lekker. En vegan!

27 likes

Haha zeker waar. Denk dat het ook door de honing komt, dat ik het zoeter vind smaken dan andere B&J´s

3 likes

In een andere smaak ken ik hem! Heel lekker :star_struck:

4 likes

Twee nieuwe vega broodjes en 1 vegan broodje bij de albert heijn te krijgen.

Het champignon truffel broodje en pide vegetarische kip vond ik allebei wel prima, maar iets te veel brood in verhouding met de vulling.
De mexican burrito was wat beter in verhouding, had iets kruidiger mogen zijn maar zou deze toch wel opnieuw kopen.

4 likes

Ik heb ze beide gehad en het is echt mijne nieuwe verslaving. Ik vind ze echt heerlijk. Jammer dat ik ze hier maar bij 1 winkel kan vinden

3 likes

Vind die pide er wel echt lekker uit zien maar ook een rare grijze kleur?

2 likes