Ligt denk ik aan de foto, vond het in het echt geen rare kleur hebben.
Het deeg is volgens mij gekleurd met spinazie (oid), misschien is het dat
Pide vegetarische kip ligt er bij mijn ah to go al zeker een halfjaar volgens mij, die is lekker! Goede toevoeging aan het assortiment
Oh zo lief ook!
Ik word wel echt nieuwsgierig zo
Mijn fav is Baked Alaska
Ik vond het best wel maar de korst van een Duitse brezel smaken en vgm is het ook een Duits merk
Deze meegenomen omdat ik nieuwsgierig was naar de nougat. Het is een chocoladebroodje gevuld met hazelnootpasta (zoals nutella) en daarin zit nougatine dus het is een zachte vulling met krokante stukjes. Broodje is goed gevuld (niet met maar twee chocoladereepjes, maar echt volledig gevuld).
Zou ‘m zelf niet snel nog een keer kopen omdat ik niet dol ben op Nutella, maar vond ‘m ondanks dat wel verrassend lekker.
Nougat betekent in het duits praliné, dus de hazelnoot/chocoladevulling die in bijvoorbeeld zeebanket/zeevruchten zit en ze gebruiken het woord nougatcreme ook voor de hazelnootpasta’s zoals Nutella.
Ze hebben dus vrij letterlijk de duitse naam overgenomen terwijl dat in het Nederlands (en de meeste andere talen) iets anders betekent!
Oh dat wist ik helemaal niet, logisch dan!
Nou ja vooral logisch dat jij iets anders verwachtte, ze hadden het beter gewoon netjes kunnen vertalen!
Ik realiseer mij nu pas dat dit dus niet gebeurd is. Voor mij is de nuss-nougat combi heel bekend en associeer dit dus ook als een nutella broodje. Wellicht omdat ik in het zuiden aan de grens woon🤔
Ja ok, maar nuss is ook geen Nederlands dus dan is het gewoon helemaal niet vertaald en klopt het in ieder geval als geheel hier stond noten-nougat
Karige kip, de naam zei t al
Die hele “Wereldse hapjes” lijn is echt beschamend.
Ik zag dit bij Jumbo
Ja daar heb ik t ook gehaald, was wel echt lekker! De witte niet trouwens
Deze is al ruim een jaar bij jumbo🙈
Deze is heel lekker! Inderdaad bij Jumbo gehaald al een tijd terug
Idd! Kan je beter een witte past kopen bij een bio winkel, dan is het nog van noten gemaakt.