Nieuwe producten in de supermarkt #5

zo kom ik ook wel aan m’n twee stuks fruit per dag

19 likes

Ja die twisters worden thuis al langer gesmaakt, de grill dingen die je post zien er ook lekker uit maar nog niet gezien.

@Fukaeri aardAPPEL hé

3 likes

Deze zijn idd erg lekker!

4 likes

Die twister fries van Lamb Weston zijn ook letterlijk die je in de Burger King krijgt, zij zijn de leverancier. Al die verschillende producten van hen zijn top inderdaad

12 likes

De Ziggy Fries van Lamb Weston zijn ook mega lekker en kunnen heel goed uit de oven als je geen airfryer hebt! Worden mega crispy

10 likes

Oh die ga ik proberen. Ben al heel lang op zoek naar goede ovenfriet maar heel veel is zo slecht. Veel te slap of veel te aardappelig.

3 likes

Bedankt voor deze tip. Ik had ovenfriet opgegeven maar deze zijn heel lekker krokant en je hoeft niet eens de voorgestelde baktijd te verdubbelen!

6 likes

Voor zover ik weet niet nieuw maar wel heel lekker

Gewoon bij de ah en jumbo

14 likes

Ja, ik vind ze ook heel lekker! Had ik eigenlijk niet verwacht, maar echt goede massala smaak. Ik deed ze in de airfryer, ging heel goed.

2 likes

Bij mijn AH liggen ze in de koeling waar ook de kant en klare pannenkoeken, bapaos en quiches liggen

4 likes

Deze gekocht n.a.v. jouw recensie maar vond het echt heel matig. Al die suiker bovenop geeft het echt een té zoete smaak. Alsof je suikerstick eet. De cake zelf is niet moist maar heel kruimelig en niet smaakvol. Vooral veel te zoet.
Vond het echt geldverspilling en geef hem een 4 van 10.

1 like

Betekent dit dat we het hoogtepunt van de hype hebben bereikt?

10 likes

Ze zijn het niet waard. Had deze vanmiddag en ze zijn mier en mier en mier zoet :joy:

5 likes

Daar ging ik ook vanuit

2 likes

https://www.instagram.com/p/CzN3VBhM4n1/?igshid=dHVqcnJ1YXY0cXg=

Al bevestigd.

4 likes

Nog niet, misschien volgt ook nog de TomBol bij Kwekkeboom :rofl:

Zijn ze wel langzaam want die bestaat wel al jaren haha. Die bij de kraam in m’n ouders dorp was toen best lekker haha.

8 likes

Aanrader! Ik had zin in warme koekjes maar ben een beetje lui dus dit was perfect.

9 likes

Hoeveel koekjes haalde je hier eruit?

1 like

8 koekjes.

Beetje duur ook eigenlijk wel haha, maar wel chill als je spontaan zin hebt en geen hebt om deeg te maken.

1 like