Nieuwe producten in de supermarkt #5

Vanavond van plan 1 van deze uit te testen. Welke zou ik doen?
Lijken ne beide lekker alleen de prijs vind ik wel een beetje hoog

2 likes

Die kip met groente ziet er wel goed uit! Laag in calorieën en hoog in eiwitten met veel groenten.

2 likes

Dacht ik zelf ook
Zo jammer dat gezonde maaltijden altijd zo duur moeten zijn. Ook altijd de ah stoommaaltijden
Wel erg lekker vind ik

2 likes

7 euro, wauw! Misschien heb je geluk en zit er een 35 procent sticker op :wink:

Ik zou beginnen met de bovenste denk ik, ziet er lekker uit

3 likes

Vind het zo bizar die prijzen! Voor 1 maaltijd, voor 1 persoon en dan is het meestal nog maar een karige portie. Neem dit soort dingen meestal mee in een aanbieding en dan is het meestal nog een teleurstelling

4 likes

Geen idee waar ik dit anders moet vragen, maar:

Ligt het aan mijn zakje of zit er nog maar amper kokos op de kokos kruidnoten van Bolletje? :sweat: Ik proef alleen maar witte chocolade.

3 likes

Ik heb deze geprobeerd en was serieus heel lekker! En for some reason goedkoper dan de gewone zalmmoot (29 eur/kg tegenover 33/kg)??

2 likes

Misschien te simpel gedacht van mij, maar die crumble weegt natuurlijk ook. Misschien dat daarom de kg prijs lager is?

10 likes

Klopt hoor dit

3 likes

Ook echt een 8/10. Uit de oven. Heel erg lekker om stokbrood erin te dippen.

5 likes

deze lag hier in de AH, echt lekkere fruit uit de airfryer, de snijwijze is best wel raar (onlogische vorm) maar daardoor krijg je wel een goede krokante friet die nog wat ‘vulling’ heeft.

5 likes

Is dit niet de soort die.spexiaal gemaakt us om te dippen
Omdat het de saus vast kan houden. Volgensmij had aviko die namelijk ook

3 likes

Die gele heb ik net gekocht en die smaakt erg lekker vind ik. Morgen ga ik de ander proberen

2 likes

Jaa dippers heet dit officieel geloof ik

2 likes

Het doet me een beetje denken aan het merk boss. Die heeft ook altijd goede icetea gehad vind ik

3 likes

‘T is oké. De smaak is vergelijkbaar met spekkoek, maar spekkoek is lekkerder

2 likes

Ja en omdat ze voor de moot het liefste het meest dikke deel van de vis gebruiken. Voor deze verpakking kunnen ze ook het dunnere uiteinde gebruiken. Dus het is ook een soort restverwerking.

2 likes

oh dat klinkt wel logisch! Ik vind ze in ieder geval ook gewoon fijn, een beetje zoals een steak friet maar dan iets meer doorbakken. Dit merk is eigenlijk ook best wel betaalbaar als je het in bonus koopt, momenteel echt vaak in 1+1 hier en dan is gelijkaardig aan simpele verse friet.

1 like

Ik heb het over die frietjes, maar ik weet welke ice tea je bedoelt, idd lekker

1 like

Wij hebben van dit merk vaak die Twister friet en die is ook super lekker, maar nu had ik deze een keer gekocht omdat ie in de bonus was:

En die kan ik ook echt aanbevelen :drooling_face: :drooling_face:

11 likes