Vlaamse friethuis bij AH verse frites is ook heel lekker
Ik vond hem heel erg nikserig. Heel weinig speculaas smaak en een beetje droog. Ik zal hem niet opnieuw kopen.
Was in de bonus bij Appie, is nog een andere variant met boterwafels dacht ik (en ook gezouten karamel boterwafels want ja natuurlijk). Heeft een heel lekkere crunch, en ook wel verslavend. Voelt wel heel suikerig aan, maar dat heeft me nog niet weerhouden om de helft alvast te inhaleren. Geeft een beetje van die cornflakes clusters vibes.
Dot vind wel een erg lekkere. Ik proef de karamel erin terug en hij is nog crunchy, maar doordat het niet helemaal met chocolade is nog net niet te zoet
Ik ben wel verbaasd dat ze mogen zeggen dat dit een verantwoordelijke snack is terwijl het 25% suiker is Ziet er wel heel lekker uit!
Klein puutie zou mijn oma zeggen
Verantwoord is een loze term toch? Op zich is bijna alles ‘verantwoord’, behalve dingen die giftig zijn.
Wow deze zijn echt verslavend lekker. Gekocht bij AH, stonden in zo’n los schap waar ook shortbread en jam enzo in staan.
De nieuwe kaastengels van vlam volgensmij zijn wel heerlijk. Bij mijn winkel hing er in ieder geval nieuw bij
Over het algemeen is alles van Picard vrij goed in mijn ervaring.
ik vond deze tegenvallen. Goede structuur, maar een beetje een gekke zurige smaak.
Deze vind ik zo verslavend lekker!
Op de foto zie je het niet goed, maar het zijn kruidnootjes met stukjes amandel er in, waardoor ze extra knapperig zijn. Inmiddels zijn ze uit de app en van de site van AH verdwenen dus ik denk dat ze op zijn, maar ik kon gelukkig nog wat zakjes scoren bij de AH uit het naastgelegen dorp. Ze liggen bij de bakkerijproducten, bij het verse gebak en de verse koeken.
Jaa! Deze zijn heerlijk!
Heeft dit dan ook een beetje van die bitterkoekjes smaak?
dEze vond ik echt erg lekker goster. Goede mango smaak ook
De bombs had ik vorig jaar beide varianten ook al op, maar ze blijven echt een favoriet
Pecan roll voor het eerst op, als je van merengue houd echt een aanrader. Wel heel zoet
Deze vond ik eat tegenvallen. Lekker de nootjes, maar verder is het gewoon vanille ijs en zit er echt heel weinig merengue in
Heeft iemand de nieuwe Tony’s Sint reep met kueidnoten en schuimpjes al in een appie of jumbo gespot?
Nee de smaak is gewoon zoals die van kruidnootjes.