Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik heb die met pepernoten gekocht bij het Kruidvat. Volgens mij hadden ze ook die andere variant. Bij de Appie nog niet gezien

6 likes

Oh meen je, haha! Toch nog maar eens goed rondkijken dan.

4 likes

Ziet er lekker uit :drooling_face: Is dit bij de Lidl?

5 likes

Ja het kerstassortiment. Waarschijnlijk volgen er nog wel meer reviews

6 likes

Wtf Albert Heijn? Hoezo zou ik een doorgebroken stokbrood willen?

19 likes

Handig voor in de vriezer

4 likes

:joy:

16 likes

Lag bij mij wel bij de sinterklaas artikelen, dus niet bij het normale chocolade schap!

2 likes

Ik eet nu toevallig die vanille toetjes en had toevallig ook net een binnenkant van de foto gemaakt maar het ziet er inderdaad wel een beetje anders uit.

Proef idd vooral vanilleijs en nootjes. Niet vies ofzo.

Edit: Paar happen later kwam er toch een witte bol te voorschijn. Ja ik vind het wel lekker. Op de productfoto is het ook niet veel.

Ik werd echt helemaal hebberig door het kerst assortiment bij de Lidl.

1 like

Het heeft zo een slechte invloed op me. Nu is de appie ook al weer begonnen

2 likes

Ja maar echt. Wil mijn mandje met van alles volgooien haha, die chocolade boms ofzo zag ik ook al maar ik dacht moet mij beetje inhouden

1 like

Dit ligt hier sinds een tijdje bij AH en ik vind het echt erg lekker.

image

Het zijn plakjes, maar is niet echt een 1 op 1 vleesvervanger, daarom vind ik het denk ik lekker. Het doet me trouwens, tegenstrijdig met het voorgaande, een beetje aan carpaccio denken :joy: Erg lekker op een knapperig broodje.

15 likes

Deze heb ik nog niet geprobeerd, smaakt het echt vooral naar tomaat? Ik vind de bietenversie van deze wel ook erg lekker!

2 likes

Offtopic: Ik heb deze toevallig voorbij zien komen in een video van Optimavita (al heel lang niet naar gekeken maar kwam opeens voorbij) en die irritante vriend van haar deed hier ZO dramatisch over, wat een debiel.

4 likes

Nee ik vind van niet, maar ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen waar ik het wel naar vind smaken. @Hejira die ken ik niet, vond hij het vies?

3 likes

Hij vind alles vies, verschrikkelijke kerel :joy:
Maargoed, om op het product terug te komen, ik ben er benieuwd naar. Binnenkort proberen.

5 likes

@Babka smaakt de bietenversie erg naar biet trouwens?

2 likes

Ja, je moet biet wel echt lekker vinden. Het is iets zoeter doordat ze ook appel (dacht ik) erdoorheen hebben gebruikt. Maar ik vind de plakjes lekker op een cracker met een laagje geitenkaas eronder bijvoorbeeld!

3 likes

Ze zijn oké, maar ik haal ze niet nog een keer. Het korstje smaakte erg overheersend naar gebakken korstje, en dan had ik ze nog korter in de pan dan aangegeven was. Had (veel) meer naar bloemkool en kaas mogen smaken.

2 likes

Smashbombe viel me tegen. Idee is leuk, maar het is niet echt ijs ofz maar een klein koekje achtig iets met wat erop
Rendierijsje vond ik wel lekker

1 like