Ik heb het wel eens in een taart gedaan
Ik heb het ook wel eens gegeten in een appeltaart (een soort appelkruimeltaart) waar een laag marshmallow tussen zat. Was heel lekker op zich! Maar wel vreemd ook Degene die het maakte komt uit Polen dus misschien is het een Pools recept wat zij had.
Het is ook heel lekker in brownies! Gewoon door je beslag mixen en dan krijg je echt van die sticky brownies.
Of als de brownie bijna gaar is een laag fluff erop smeren en dan nog eventjes onder de grill🥰 ik zag hem laatst ook gewoon in de supermarkt, maar twijfel even of het Appie of Jumbo was.
Ik zag 'm voor het eerst en het is nu in de bonus voor 5,-
Die hele bak was binnen 20 minuten op en het is echt hemels!! Veeeel lekkerder dan de andere karamelsmaak.
Jaa deze is echt goed!
Oke niet helemaal bossche bol zoals altijd bij dit soort dingen, maar wel echt heel lekker en close enough. 10/10 ga dit tot pasen nog duizend keer kopen.
Bonduelle Zwarte kikkererwten #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi569505
Wow kent iemand dit
AH Excellent Mix voor wafels #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi569765
Ben hier ook wel benieuwd naar. Heb een wafelijzer dus ik ga het zeker testen
Jumbo heeft nieuwe vegan diepvriesproducten, nuggets, burgers, kroketten, bitterballen en…
En ze zijn echt amazing
Mijn grootste gemis als veganist zijn chili cheese nuggets van de Burger King en dit is (voor zover ik me kan herinneren) echt een goede vegan variant.
Zijn dit pure eitjes met slagroom vulling? Ben wel benieuwd maar kom niet zo vaak bij de Jumbo
Ja daar komt het wel op neer, alleen dan geen zachte slagroom, maar meer substantie.
Oké nu ben ik wel overtuigd. Tripje jumbo deze week!
Klinkt goed!
Oehhh heel benieuwd naar deze!! En naar de andere producten, voelt echt als een tijdje geleden dat ik iets nieuws heb kunnen proberen
En wat ik persoonlijk ook een grote plus vind is de prijs, ze zijn €2,80, terwijl bijvoorbeeld de vegan kipkorns van Mora fucking €5,50 zijn
Ja echt niet normaal meer die prijzen ik koop A merk echt alleen nog in de aanbieding om die reden
Binnenkort maar kopen en reviewen. Zou ik melk of puur doen
Ik heb puur gehad en vond ze nergens naar smaken. Echt een teleurstelling.
Deze zijn er al heel lang toch?
Ik kende ze niet