Nieuwe producten in de supermarkt #5

In het buitenland wel eens, ik vind ze lekker maar niet heel bijzonder
Ik vind ze heel erg lijken op die zaanse huisje choco kookies

3 likes

Ja, gewoon lekker!

4 likes

Jumbo verkoopt ze ook, ik vind ze lekker!

6 likes

Fijnproevers rozemarijn en tijm heb ik geprobeerd, want er zat een zakje bij mijn maaltijdbox. Het ‘vleugje’ in de titel klopt, want ik proefde amper rozemarijn of tijm. Ik zou het niet zelf kopen.

2 likes

Oh die koop ik meestal in Frankrijk. Vind ze lekker! Knapperig. Goede laag chocolade in. Bij zaanse huisjes eet ik de hele pak op, dit gaat met meer beleid.

4 likes

Ah top, zo’n pak Zaanse huisjes gaat er bij mij ook zo doorheen. Ik ga ze toevoegen aan mijn bestelling voor komende week!

2 likes

In België bestaat dit echt al 20 jaar ofzo, heel lekker! Bestaat hier ook in meerdere varianten.

7 likes

Ik vind de koekjes hiervan altijd een beetje raar zoetig, maar dat vind ik met meer belgische/franse supermarktbiscuitjes.

4 likes

Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind dat eigenlijk wel lekker!

2 likes

Ja dit ligt al best wel lang bij de Jumbo. :sweat_smile:

1 like

Iemand een idee waar je de Belgische cote dor producten kan krijgen

Ik wilde ze net ook meenemen maar er zat zo BAR weinig in, het voelde echt alsof er 3 van die koekjes inzaten ofzo, dus heb t laten en liggen en gewoon een normaal pak scholiertjes meegenomen.

4 likes

Oh kak, ik zie inderdaad dat er een 5 op staat dus er zullen vast maar 5 koekjes in zitten.

4 likes

Lucky you! Die black and white variant is zo lekker, veel beter dan het origineel. Helaas maar 1x hier in de xenos gekocht daarna niet meer…

4 likes

Heeft er iemand al een keer de marshmallow fluff geprobeerd
Ik zie ze bij de xenos. In naturel, aardbei en caramel

1 like

Ja! Ik heb de naturel en aardbei gehad. Heel lekker! Wel heel erg zoet.

3 likes

Ja voor mij denk al 10 jaar geleden. Het is zo’n product wat er soms weer is en soms weer weg is.

3 likes

Is het voor op brood of waar gebruik je het voor?
Lijkt me voor op brood net wat te zoet plakkerig ofzo

5 likes

Kan ook op brood inderdaad. Ik gebruikte het als dip voor fruit en bladerdeeg gebakjes met chocolade.

3 likes

Ik vind de naturel heel lekker (mierzoet wel, ben je snel klaar mee). Aardbei vond ik zelf niet lekker omdat de aardbeien smaak heel chemisch is.

4 likes