Nee, de verpakking is wel van plastic. Maar inderdaad niet van die onzinnige extra zakjes met 4/5 crackers erin.
Klinkt echt niet te vreten
Is dit een vroege 1 april grap ofzo?
Lijkt mij dus heerlijk en ik ren dalijk gelijk naar de winkel
Huh
Heeft chat gpt dit bedacht ofzo
Ook die potten vrat ik binnen 2 minuten leeg
Die waren zo fantastisch lekker haha. Maar ze worden niet meer verkocht volgens mij?
AH heeft ze (in ieder geval online) nog! Wel minder smaken dan eerst. En voor de liefhebbers: Bijenkorf verkoopt nu ook best wat smaken van Lakrids by Bülow. Wel echt duur, maar had ze gekocht voor een vriendin die die dingen echt inhaleert.
Heb je een linkje? Ik kan ze in de app echt niet vinden, die ballen van chocolade met drop in het midden dan.
Via google wel te vinden bij AH, maar dan zijn ze niet bestelbaar zie ik.
O stom, ik zie het. Die vriendin zei dat ze het nog regelmatig bestelde via AH, maar mss is de laatste keer dan langer geleden dan ze dacht.
Ergens wel beter, want ik inhaleerde die dingen zo ongeveer. Kan overal van af blijven, maar deze dingen waren gewoon op voor ik het besefte haha
Klopt idd die zijn uit het assortiment maar sostrene grene heeft ook iets wat erop lijkt, goedkoper dan bijenkorf denk ik. Met van dat zoethoutpoeder eroverheen, erg lekker vind ik!
Oh nice, zal eens kijken de volgende keer dat ik in de stad ben
Kijk ookbij de xenos en de kruidvat. Heb ze in beide winkels gezien
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar bij de normal hadden ze eerst ook een hele collectie hiervan
Ik zie ze inderdaad vaak bij budget plekken zoals xenos, die grenze of juist hele grote xl supermarkten en online ook vaak bij foodello etc
Kruidvat of action hebben ze ook nog wel eens! Ik vind de combinatie drop/chocolade ook lekker haha