Nieuwe producten in de supermarkt #5

Nou ik ga snel eens op tocht naar de venco choco drop hoor haha! Thanks voor alle suggesties

5 likes

Nog een suggestie: via Too good to go zie ik heel regelmatig dat zo’n pakket van 10 verpakkingen oid wordt aangeboden, dus die zou je ook nog in de gaten kunnen houden

2 likes

Nou ik heb die nieuwe drop combi’s allemaal gehaald en geproefd. Echt teleurstellend, het is gewoon een zoete hap waarbij je eigenlijk geen idee hebt wat je nu proeft, lijkt helemaal niet op die Scandinavische combo.

7 likes

Volgens mij is deze Tony’s nieuw:

Ik vind hem echt superlekker. De chocola zelf smaakt echt naar koffie en er zitten knapperige stukjes toffee in. 8/10

14 likes

Die is echt heerlijk ja

4 likes

Ha mooi ook hoe dat rijmt koffie toffee :sweat_smile:

Maar die ga ik proberen, dank voor de tip!

2 likes

Toevallig net besteld, ben benieeuwd.

Edit: oooooh wat is deze lekker. Wat @Zeester zegt!

3 likes

Aaaah 25 smaken Tony bij de Jumbo maar deze niet

Ik kon het niet laten om deze te proberen en het is dus echt muffig en niet lekker. Heb spijt dat ik niet gewoon drop of dropfruit duo’s gekocht heb.

3 likes

Muffig is precies de juiste term! Ik vond ze ook tegenvallen. De browniesmaak heb ik opgegeten maar de rest weggegooid.

4 likes

Ik had niet anders verwacht maar deze is echt heel vies :roflmao:

6 likes

Waar zou het naar moeten smaken

1 like

Mijn man vond het smaken naar een soort bubblegum kauwgom maar dan mega chemisch. Ik heb mijn slok uitgespuugd :crazy_face:

1 like

Ik vond het naar bananensnoepjes smaken, maar las ergens anders iets over tropisch fruit ofzo wat dat ook moge zijn.

2 likes

Deze vind ik vieslekker :joy: Wel fruitig, maar ik proef geen tropisch fruit (en dat hoeft van mij ook niet per se)

AH heeft heel veel nieuwe drankjes waaronder deze.

Vind hem erg lekker! Had verwacht dat het naar een dennenbos of kerstboom zou smaken, maar het is gewoon lekker kruidig en zoet, met vaag op de achtergrond iets van een dennenboom.

10 likes

oh ew dat lijkt me echt vies in cola. die ai smaak was ook zo gaar

2 likes

Ahhh mijn lievelings!! Vind de pruim/kardemom (dacht dat dit de combi was) ook zó lekker :heart:

5 likes

Oh leuk! Die haalde ik altijd bij Marqt, maar daar woon ik niet meer in de buurt. Goede tip dat ze nu ook bij de ah zijn.

3 likes

Nieuw broodbeleg
Vooral benieuwd naar de hagels😍

11 likes