Die van de lidl, maar is in de tijdelijke weken, juist het deluxe assortiment had het
Deze zag ik vandaag nog in de Lidl
@MevrouwMand oh echt? Hier hangt het kaartje ook niet meer en bij verschillende ah winkels heb ik ze ook niet meer gezien. Misschien komen ze dan toch terug.
Zijn deze nieuw?
Lotus Wafels vanille aap #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi121573
En deze?
Lotus Cake mini madeleine melk #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi168723
Huh, er mogen toch geen filmfiguren en andere kinderhelden op snoep en koekverpakkingen staan?
Deze bestaan al heel lang, maar dan met een aap op de voorkant.
Geen idee of deze koekjes echt nieuw zijn, ik hou normaal helemaal niet van koekjes uit de supermarkt, maar deze zijn wel echt heerlijk:
Waar smaakt het naar?
Heb nog nooit boomstammetjes zelf op dus ben wel benieuwd
Het origineel is gekruid gehakt met een soort paneermeel aan de buitenkant zodat hij krokant bakt. Volgens mij soms ook met kaas erin maar dat had deze niet. Maar wel goede gehakt met ui smaak vond ik.
Oh geweldig! Heel lang geleden had de ah ook vega boomstammetjes en die waren echt top
Vandaag geprobeerd en ze zijn inderdaad lekker!
Ohhh deze zijn zo lekker. Pak gaat in 1 x op bij mij
Mocht je nog een poging willen wagen, die van Gro zijn heel lekker!
Is dit nieuw? Idk, maar het is wel echt lekker. Smaakt vrijwel hetzelfde als een prince mini star, alleen dan zonder al dat extra verpakkingsmateriaal, meer chocola en er staat alleen op de verpakking €1 dus ze kunnen m ook niet ineens €3 maken zoals de mini stars.
Ze hebben ook framboos en citroen, maar geen idee of dat te doen is.
Ooooooh yes prince ministar dupe Ik ga deze halen! Vond de framboosversie hiervan echt niet te hachelen zo zoet maar m’n vriend had mooi niet verteld dat deze versie er ook was
Deze vond ik ook echt heel lekker, de andere smaken trekken me njet echt
Oh huh komt dit weer terug? Was dit niet 15 jaar geleden ofzo een ding ook?
Edit:
Ah ja 2007. Was ook mijn gateway naar drinken van echt bier destijds :'D
Ik vond deze echt verslavend lekker. Hele pakje was zo weg.