Die hebben wij hier ook, binnenkort maar even langsgaan haha
Hij komt in de buurt, is in ieder geval wel lekker!
Hier lag ie naast de pannenkoeken en bapao’s
Ja bij mij lag hij ook in de buurt van die empanadas en zo. Edit: je kan het ook gewoon een medewerker vragen, die kan zo zien in dat apparaatje of ze dit überhaupt verkopen.
Ik had hem vorige week, ik vond het ok, beetje vieslekker zoals verwacht
Oh, die lijkt me wel lekker. Ik kan die empanada’s ook nooit vinden, die koop ik alleen als ik toevallig eens bestel.
Bij het broodbeleg?? Haha, daar zal ik ook eens kijken dan.
Of in je app zetten en sorteren op looproute. Dan zet de app de producten die niet in de door jouw geselecteerde winkel zijn onder aan bij kan niet sorteren ofzo
Oh ik vond deze juist echt super lekker!
Wel een zeldzaamheid dat een productvernieuwing samen gaat met een prijsverlaging.
Waarschijnlijkn meer rozijn en muesli en minder pitten en kokos
scheelt in prijs
Haha ja, ik heb nog helemaal geen kokos en noten kunnen omtdekken, alleen wat gedroogde cranberrys
Die onderaan gesorteerd worden zijn er bij mijn AH eigenlijk wel altijd
Nou dat wil dan nog niet zeggen dat ze het doorrekenen aan de klant met een lagere prijs
Smaakt naar zoete peren
Volgens mij verkopen ze geen Almhof chocolademousse puur meer. Ik kan het ook niet op de Almhof website vinden. Het is vast nog lekkerder als je het zelf maakt maar voor ff snel een chocoladedessert was dit dus een van mijn lieveling echt stom. Heeft iemand toevallig nog een andere supermarkt mousse aanrader? Zo puur mogelijk
Ik zag hem vd week nog bij een Jumbo!