Nieuwe producten in de supermarkt #5

Die hebben wij hier ook, binnenkort maar even langsgaan haha

4 likes

Hij komt in de buurt, is in ieder geval wel lekker!

2 likes

Ah heeft deze

Veranderd in deze

En het is géén verbetering

3 likes

Hier lag ie naast de pannenkoeken en bapao’s

4 likes

Ja bij mij lag hij ook in de buurt van die empanadas en zo. Edit: je kan het ook gewoon een medewerker vragen, die kan zo zien in dat apparaatje of ze dit überhaupt verkopen.

1 like

Ik had hem vorige week, ik vond het ok, beetje vieslekker zoals verwacht

4 likes

Oh, die lijkt me wel lekker. Ik kan die empanada’s ook nooit vinden, die koop ik alleen als ik toevallig eens bestel.

2 likes

Bij het broodbeleg?? Haha, daar zal ik ook eens kijken dan.

2 likes

Ik heb dit op, maar het leken net koekjes met kruiden. Geen fan

1 like

Of in je app zetten en sorteren op looproute. Dan zet de app de producten die niet in de door jouw geselecteerde winkel zijn onder aan bij kan niet sorteren ofzo

4 likes

Oh ik vond deze juist echt super lekker!

4 likes

Wel een zeldzaamheid dat een productvernieuwing samen gaat met een prijsverlaging.

6 likes

Waarschijnlijkn meer rozijn en muesli en minder pitten en kokos
scheelt in prijs

3 likes

ja @Sundance waarschijnlijk zijn gewoon alle dure dingen eruit gehaald

1 like

Haha ja, ik heb nog helemaal geen kokos en noten kunnen omtdekken, alleen wat gedroogde cranberrys

Die onderaan gesorteerd worden zijn er bij mijn AH eigenlijk wel altijd

2 likes

Nou dat wil dan nog niet zeggen dat ze het doorrekenen aan de klant met een lagere prijs :smiley:

2 likes

Smaakt naar zoete peren

Volgens mij verkopen ze geen Almhof chocolademousse puur meer. Ik kan het ook niet op de Almhof website vinden. Het is vast nog lekkerder als je het zelf maakt maar voor ff snel een chocoladedessert was dit dus een van mijn lieveling echt stom. Heeft iemand toevallig nog een andere supermarkt mousse aanrader? Zo puur mogelijk

1 like

Ik zag hem vd week nog bij een Jumbo!

1 like