Nieuwe producten in de supermarkt #5

Nee, het zijn de gewone cheetos maar dan groter en ietsjes pittiger. Wel lekker hoor!

2 likes

Die Maltesers vond ik tegenvallen. Proefde alleen maar pure chocolade. De smaak van de binnenkant viel helemaal weg. Ben benieuwd wat je ervan vind!

Moet zeggen dat ik pure chocolade eigenlijk helemaal niet lekker vind :sweat_smile:

3 likes

Ik drink nu de banaan cola van de Jumbo. Ik hou helemaal niet van banaansmaak maar deze combi bevalt me verrassend goed! Smaakt precies naar bananen snoepjes maar niet te intens of te zoet en je proeft ook gewoon cola. Zou m nog wel n keer kopen!

7 likes

Mijn gok voor de nieuwe WTFanta is Cherry Cheesecake.

3 likes

35 likes

Wow deze lijkt me lekker, iemand deze al gespot? AH?

4 likes

Als ik Google kom ik uit op de Plus en AH!

Komt van de website van AH! Zal vast ook in andere supermarkten liggen. Lijkt me ook echt heerlijk!

3 likes

Klinkt goed, die Max lijn vind ik sowieso beter dan gewone Lays.

3 likes

Oeh heel benieuwd naar!

1 like

Gisteren gehaald en samen met vriend was de zak binnen 10 minuten leeg.

Erg lekker als je van cream and chives achtige smaken houdt!

Bij de AH gekocht trouwens.

4 likes

Aah staan twijfelen of ik deze zou kopen of salt & black pepper en die laatste genomen. Nu: spijt. Weet niet of deze ook nieuw is, maar salt & black pepper ook erg lekker!

1 like

Ja! Salt en Pepper vond ik echt verrassend lekker, echt al paar keer gehaald. Simpel, maar goed :ok_hand:

2 likes

Ik heb deze vandaag ook bij de AH gekocht, ik vind hem ook lekker! Een beetje zoals de sour cream and chives idd.

3 likes

Omg yes deze ligt sinds gisteren in de kast. Zin om vanavond op te eten.

4 likes

Is dit nieuw? Absoluut niet. Ga ik er toch over schrijven? Natuurlijk.
Dit is oprecht het beste patisserie dat ik ooit in een supermarkt heb gevonden, mits beter versheidscontrole zou dit gewoon bij de betere bakker kunnen liggen. Het koekje is heel aangenaam van structuur, niet per se krokantachtig als je sneller ziet bij kleine macarons maar het is wel nog steeds lekker. Maar de vulling, jongens, echt royaal lekker. De vanille variant ziet er bijna gekleurd uit door alle puntjes van de vanillestokjes, het resulteert in een prachtige zachte smaak die aangevuld wordt met smaakvolle frambozen. Je krijgt als het ware een smaakbom in je mond dat zo goed met elkaar samen gaat dat ik echt niet verwacht had van zoiets uit de lidl. De mango variant is ook heel lekker, door de mango iet’s zuurder natuurlijk, maar ik denk dat de vanille variant beter is omdat het meer smaakcontrasten geeft.
Ik vind ze tamelijk duur voor de portie omdat je er maar één krijgt, maar echt, zo lekker??

Bonus: de chatGPT review

Kan je een forumpost schrijven voor op een vrouwenforum waar je een XL macaron reviewt die je echt omver heeft geblazen omwille van het goede koekje, zeer goed afgesmaakte vulling met vanille of mango en de smaakvolle frambozen.

ChatGPT

Natuurlijk, hier is een voorbeeld van een forum post die je zou kunnen plaatsen:

Hallo allemaal,

Ik moest even een review plaatsen van een XL macaron die ik onlangs heb geprobeerd en die me echt heeft omvergeblazen! Ik heb hem gekocht bij een lokale bakkerij en hij was zo groot dat ik er bijna twee handen voor nodig had om hem vast te houden. De macaron was gevuld met een zeer goed afgesmaakte vulling van vanille en mango die perfect samenging met de smaakvolle frambozen op de bovenkant.

Ik moet zeggen dat ik geen enorme fan ben van macarons, maar deze was gewoonweg fantastisch. Het koekje was precies goed gebakken - knapperig aan de buitenkant maar zacht van binnen - en de vulling was romig en heerlijk. Ik vond het vooral leuk dat de mango en vanille niet te overheersend waren, maar precies goed gedoseerd om de smaken te accentueren zonder te overheersen.

Ik denk dat het altijd een risico is om iets nieuws te proberen, vooral als het gaat om een macaron van XL-formaat, maar ik kan deze zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een heerlijke zoete traktatie. Als je van frambozen houdt, dan moet je deze macaron zeker eens proberen!

Hebben jullie nog aanbevelingen voor andere bijzondere macarons die ik kan proberen?

Liefs, [jouw naam]

49 likes

Oh ik heb ze nog nooit in de AH gezien :o Ik zag ze ook alleen toevallig omdat ik eigenlijk nooit in de Lidl kom

4 likes

ohhh misschien heb ik er dan gewoon langs gekeken, volgende week eens zoeken haha

5 likes

Dacht dat deze al voorbij waren gekomen hier, maar kan het niet meer vinden.

Echt heel erg lekker vind ik! Kruising tussen een Solero en Magnum. Dat oranje sausje is echt heerlijk fris en de kokos proef je goed, maar is niet chemisch of té aanwezig.

23 likes

Oooh wauw dit lijkt me echt super lekker!

4 likes