Ja deze lijkt me ook zoo lekker!
Speciaal gehaald maar ik vind het een tegenvaller, het is niet vies maar ik had de hoop dat het de smaak van vroeger was.
Ik denk dat deze het was
Ja ik mis deze echt
Ik vond de chips wel ok, een 7,5. Maar had er idd meer van verwacht. Weinig kruiden
Deze smaakt bijna precies naar Heksn’kaas. Dus wel heel lekker. Enige verschil is dat hier dan geen prei in zit.
Ooo lekker ik heb nu een homemade coldbrew icetea in de koelkast staan maar met gewone thee, maybe als dat niet lukt dat ik deze cold brew ga aanschaffen
Die roze heb ik vorig jaar gehaald, heel lekker is die! Ga die andere ook eens halen deze week
Ze zijn er alleen bij AH rondom bepaalde feestdagen. Dus met Pasen en misschien later in het jaar nog een keer maar dat weet ik niet zeker.
Oh dat klinkt goed! Ik vind de Lekker Fris van Pickwick ook lekker.
Ik zag deze voor het eerst in de supermarkt (Plus), geen idee of ze echt nieuw zijn.
6,5/10, smaak wel prima maar niet heel sterk. Alleen de chipjes zijn heel groot! Ofja dik haha.
Daardoor eet het een beetje gek. Je kunt wel makkelijk hapjes nemen door de vingers eraf te bijten (dit klinkt heel raar haha)
Dit is perfect om in je mond te doen en het dan zompig te laten worden van het speeksel Klinkt vies maar zo eet ik bijv chipitos ook graag
Helaas niet dezelfde smaak dus pass
Zag deze laatst bij de Lidl en moest ze uitproberen. Ik verwachtte er niet superveel van, maar was toch pleasantly surprised. Ik vind het zure matjes ijs echt super lekkere en hoop dat het een vaste smaak blijft. Het apekoppen ijs is iets minder omdat ik niet echt 100% die apekop erin terug proef maar nog steeds nice.
Zure matjes ijs 8.5/10
Apekoppen ijs: 6.5/10
Ik heb die cola met banaan geprobeerd, het smaakt naar die snoepbanaantjes en het deed me ergens ook denken aan kindertandpasta. Ik denk dat ik het lekkerder had gevonden als het geen zero was, dat vind ik sowieso minder lekker dan gewone cola. 6/10 zou het niet aanraden.
Het valt onder hetzelfde moederbedrijf zie ik
Ik heb de regenboogvariant gehad laatst, maar vond het 6/10. Te chemisch. Tja, who was I kidding.
Ik had deze nog nooit gezien maar is goed betaalbare vlierbloesemsiroop. Heel lekker! Vind vlierbloesem soms zo chemisch smaken OF reteduur maar deze is mega neutraal maar wel echt lekker.
8/10 would recommend
Ik was benieuwd naar die met gember ‘smaak’. Op het etiket staat dat er niet eens gember in zit
Bij de vlierbloesem staat wel vlierbloesem extract
Grappig, ik vind deze wel aardig chemisch. Of misschien rare bijsmaak.
Maar ik moet zeggen dat ik erg verwend bent, want ik maak mijn eigen vlierbloesemsiroop. Ben alleen net door mijn jaarvoorraad heen en moet nog even wachten tot juni voor ik de volgende voorraad kan maken.