Wat een vreemde smaakcombinatie: lemon pie speculoos crumble. En dan ook nog plantbased blonde/white chocolate? Lijkt me echt niet lekker
Lisa Goes Vegan vond deze juist de lekkerste van de nieuwe opties zag ik op insta gister haha. Spreekt mij ook het minste aan!
Ik vind deze wel een beetje smaken naar die Hot Wok superchips van Lays van vroeger ( als ik mij de smaak goed herinner tenminste en niet in de war ben met iets anders)
dan moet ik deze gaan kopen. Die chips mis ik nog steeds
Nieuw bij de Appie, nog niet online. Als je van pistache houdt, you’ll love it buitenkant had iets meer crunch mogen hebben, maar verder heerlijk
Net gekocht bij AH voor 1,50 per zakje in de bonus
Deze zijn zoooo lekker
Ja klopt, die met de oranje verpakking toch? Dat waren toen mijn lievelings chippies en nu deze haha.
Jaaa! Deze
Maar dit is ook echt niet nieuw??? Hahah waarom staat het erbij dat het nieuw is?! Dit ligt altijd bij de AH to go en bij de gekoelde belegde sandwiches en wraps enzo.
Volgens mij is iets bij AH al nieuw als het in een nieuwe verpakking zit hahahah. al die wraps zitten sinds kort ook in een andere verpakking.
Ik zag deze bij de Action liggen en ze zijn zo raar hahahah. Mega zacht en aan de binnenkant zit een soort zure gel. Best heel chemisch smaakje. Wel lekker opzich.
Ik eet hem nu, maar hij lijkt er wel op inderdaad. Alleen wat minder intens (althans hoe het in mijn herinnering is) qua smaak. Waarschijnlijk ook door t zout gehalte.
Ohh dit doet me denken aan iets uit Australië, Camel balls haha!
Zijn die watermeloen dingen ook kauwgom of gewoon snoep?
Gewoon snoep! De buitenkant is een soort van marshmallow achtig.
Ah hm, dat vind ik dan zelf weer minder haha. Ga ze toch eens opspeuren, ik vond die zure binnenkant wel echt lekker toen.
Oh deze liggen bij de Poolse supermarkt waar ik altijd mijn pakketjes breng/haal! Aanrader??
Ik vond ze lekker ja!! De kauwgom ben je natuurlijk wel snel al zat er na, dus daar niet teveel verwachtingen van hebben
Vind persoonlijk alleen al dat je ze moet proberen vanwege de hilariteit (dat was mijn reden ook hahaha)