Kent iemand het ijsmerk melano en dan specifiek de meloen ijsjes
Ik zag ze liggen in mijn albert heijn rn ze zien er lekker uit, maar ze kosten 6.50!!!
Bedoel je deze?
Nadat iemand deze in een ander topic had gekocht bij de amazing oriental heb ik al drie dozen gehaald. Ik vind ze enorm lekker, fris en romig tegelijk.
Ja die!
Zoân ze het geld waard?
Ik vind van wel! Tis ook zeker geen klein ijsje. Ze kosten bij amazing oriëntal ook 6,50 dis daar helaas niet iets goedkoper.
Ik vraag me wel eens af of mensen die dit verzinnen high zijn lol
@Schaakmat
Ik koop dat wel eens als ik onderweg ben
Ik hoop dat je daar wel voor schaamt
Neuh
Edit:
Waarom zou ik me daar voor moeten schamen, vanwege de verpakking? Ik koop het alleen als ik haast heb en ik onverhoopt niks zelf mee heb.
Dat was ik denk ik. Epische ijsjes, zeker het geld waard.
Nee ik denk omdat het om een eenpersoonsportie broodje kaas gaat voor 2,30 terwijl je voor 4,60 een zak van 6 witte puntjes en pakje met 6 kaasplakken kan kopen wat omgerekend 0,76 cent per broodje is?
Soms ben je toch onderweg en wil je gewoon 1 broodje kaas en niet 6
@Mette12 @FrauHelga Ik heb deze net gekocht vanwege dit topic en ben jullie dankbaar haha. Wat een mega lekkere ijsjes .
Voor de mensen uit Zuid-Holland, âŹ3.99 bij Wah Nam Hong!
Hahaha ja ik ook
Maar dat is toch met veel zo, hoe meer je koopt hoe goedkoper het wordt?
Ik kan ook een pak bloem en gist kopen en melk en stremsel en alles zelf maken dan heb ik mogelijk 100 broodjes kaas voor 0,30 cent.
Al moet ik zeggen dat ik bij zoân broodje kaas uit de supermarkt herinnert wordt aan die goede oude tijd dat je met je grootouders naar het bos ging. En dan bij aankomst de geplette zweetkaas broodjes onder uit de tas gevist werden om op te eten. Laat ik dat nou liever in die goede oude tijd willen laten.
Ja maar waarom wordt dat verpakte broodje kaas dan uberhaupt zo geshamed?
âMet toegevoegd rundereiwitâ klinkt echt nog chemischer dan het vlees waarschijnlijk al was
Deze nieuw gespot in onze supermarkt, mega lekker en komt in de buurt van mijn all time favoriet cookie dough
waar vind je vlees dat niet chemisch is?
Het raarste is dat het minder eiwit heeft dan gewoon
Huh? Overal? Je moet alleen weten welke producten. Zelfs de McDonaldâs gebruikt 100% rundvlees. Naar mijn idee zonder toevoegingen haha. Maar serieus, bij de slager kun je sowieso onbewerkt vlees kopen.
Volgens mij is het ook niet bedoeld om meer eiwitten dan normaal toe te voegen, maar om minder vlees per pakket oid te gebruiken. Geen idee hoe het smaakt verder, heb ook de gemengde rund/kip producten nog niet geprobeerd.
Ik vind de Spectacu-love echt totaal niet spectaculair! Had van mij veeel meer stukjes koek en saus in gemogen.