Ja, vooral die jelly dingen zijn vreselijk. Smaak van het drinken is het oké. Zelfs m’n kinderen moesten er van kokhalsen Ik had ze niks gezegd over de stukjes haha.
Ik kwam deze toevallig in een grote jumbo tegen (bij de kleinere nog niet gezien):
Bolus: room erbij is lekker maar niet 2,50 eur lekker. Jammer omdat je het in de koelkast bewaart is de bolus zelf niet zacht en niet klef.
Tijgersoes pistache: erg lekker! Best wel klein. Iets groter dan zo’n 10-pack soesje en veel kleiner dan een bossche bol. Alleen jammer dat het deeg al zacht is. Ik zoek al heel lang versgevulde soezen. Daarbij zou het deegje (vooral de bovenlaag) krokant moeten zijn. Zou het opnieuw kopen als ik er zin in heb.
Bij onze bakker (in Zeeland) verkopen ze met Zwitserse room gevulde bolussen voor € 2,25 per stuk en ik durf te wedden dat die 100x zo lekker zijn als een supermarktvariant Dus kom ze een keer proeven in Zeeland!
Ooit een keer gehaald in Middelburg en droom er nog steeds van
Ik wil ook zo’n bakker in de buurt. Bij ons verkopen ze alleen mik en worstenbrooikes
Gok Brabant haha. Maar daar kun je dit vaak ook krijgen bij bakkers! Echt een aanrader.
Jikkemien
In Tilburg kun je dit bij de bakker kopen als een Tilburgse verleiding.
Ik heb die pistache cheesecake gehad en vond het niet lekker. Zelfs een stukje weggegooid, vond het de calorieën echt niet waard.
Waarom vond je het niet lekker? Te chemisch?
Door dit plaatje ben ik net langs 3 supermarkten gereden om dit te kopen. Iets met zwangerschaps cravings
Neee te ver weg om zomaar even langs te gaan Maar zal het onthouden.
Geen idee hoenieuw maar de kabel croissant van de appie vind ik best lekker
Veel vulling ook en sterke smaak
Kaneel?
Haha ik zie zo’n gevlochten ding voor me bij het woord kabel
Die kaneeldingen zijn inderdaad lekker trouwens
Ja!
Echt gewoon een gevulde croissant, wel echt zo een kaneelbroodjes vulling
Ik vond het lekkerder dan een kaneelbroodje omdat de croissant nog lekker knapperig was
Zou je dit ook in een pan kunnen opwarmen? En ik zou gewoon de hele verpakking voor 1 persoon aanhouden.
Ja waarom niet!
Ik had echt een vreselijke ervaring vandaag toen ik dit kocht:
Dat ding is gevuld met een goor geel prutje echt extra vies als je dat niet verwacht.
My fav!! Heerlijk broodje. Chemische kaas van binnen. Mmmm!