Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik weet niet waarom ik dacht dat dit lekker was, maar een broodje met zout erop. Echt veel te zout.

4 likes

Oehh ik ben benieuwd! Denk een tegenvaller maar je weet maar nooit haha. Love craft 🩷

1 like

Deze vond ik wel heel lekker! Het everything broodje (zoals de everything bagel), met o.a. nigellazaad, ui en komijn. Hoeft niks op maar is denk ik wel lekker met boter, bij soep of salade enz. Echt een lekkere hartige smaak.

13 likes

Hebben ze bij de AH een nieuwe bakker ofzo? Zoveel nieuw brood, gebak en koeken.

Ik had deze op, ook heel lekker!

19 likes

Oehh hoe sterk is de munt?

2 likes

Niet te overheersend, maar je proeft ‘m zeker goed. Net als de citroen.
Wel lekker vet, maar dat wil ik ook altijd graag bij een boterkoek. Niet zo’n droge die uit elkaar brokkelt haha.

2 likes

Klinkt goed! Dank voor de tip.

6 likes

Oeh thanks for the tip :crossed_fingers:t4:. Voordat ik erachter kwam dat ik allergisch ben voor gluten, aten mijn vriend en ik standaard verse croissantjes met roomboter en jam, verse jus en koffie on the side. Ik mis ons ritueel zo erg en heb tot nog toe geen lekkere gf croissantjes kunnen vinden.

3 likes

Ik ben ook super benieuwd! Vanochtend bij craft ingeslagen voor in de diepvries maar dit zou veel handiger zijn :crossed_fingers:

6 likes

Voor in de diepvries? Zijn ze dan nog lekker? Of bak je ze nog eventjes in de oven

2 likes

Ja, ik laat ze ontdooien en bak ze dan nog even af in de oven. Wordt voor het eerst met deze croissants dus ik hoop dat het goed gaat haha

3 likes

Ik heb de amandelcroissant ook gehad van de appie. Vond er niet veel aan. De vulling leek meer een soort amandelcustard ofzo. Geen idee maar zou hem niet nogmaals kopen en heb de helft maar gegeten. Vond het kcal verspilling.

7 likes

De millionaire shortbread van deze lijn is ook top

4 likes

Ik vind de espresso brownie ook erg lekker.

3 likes

Daarom vond ik de amandelcroissant ook zwaar tegenvallen en niet slechts een beetje, of ‘ook wel lekker maar niet hetzelfde’. Het was het gewoon niet.

En eerlijk gezegd vind ik de gewone croissants van de AH wel net zo lekker als in Frankrijk. :rofl:

3 likes

Zag deze pistachepuntjes, zagen er lekker uit maar waren echt ontzettend klein en duur. Denk dat 2 punten nog niet gelijk staat aan 1 normale punt.

1 like

Als het goed is is het 134 gram
Per stuk 67
En dan die prijs

2 likes

image

Wij kregen deze gisteren bij de bestelling. Wat een gorigheid. Dit vind toch niemand lekker? :exploding_head:

5 likes

De smaak klinkt best lekker, maar de ‘jelly bites’ lijken me echt niks.

3 likes

Het idee lijkt een beetje bubble tea achtig

1 like