Oehh ik ben benieuwd! Denk een tegenvaller maar je weet maar nooit haha. Love craft 🩷
Deze vond ik wel heel lekker! Het everything broodje (zoals de everything bagel), met o.a. nigellazaad, ui en komijn. Hoeft niks op maar is denk ik wel lekker met boter, bij soep of salade enz. Echt een lekkere hartige smaak.
Hebben ze bij de AH een nieuwe bakker ofzo? Zoveel nieuw brood, gebak en koeken.
Ik had deze op, ook heel lekker!
Oehh hoe sterk is de munt?
Niet te overheersend, maar je proeft ‘m zeker goed. Net als de citroen.
Wel lekker vet, maar dat wil ik ook altijd graag bij een boterkoek. Niet zo’n droge die uit elkaar brokkelt haha.
Klinkt goed! Dank voor de tip.
Oeh thanks for the tip . Voordat ik erachter kwam dat ik allergisch ben voor gluten, aten mijn vriend en ik standaard verse croissantjes met roomboter en jam, verse jus en koffie on the side. Ik mis ons ritueel zo erg en heb tot nog toe geen lekkere gf croissantjes kunnen vinden.
Ik ben ook super benieuwd! Vanochtend bij craft ingeslagen voor in de diepvries maar dit zou veel handiger zijn
Voor in de diepvries? Zijn ze dan nog lekker? Of bak je ze nog eventjes in de oven
Ja, ik laat ze ontdooien en bak ze dan nog even af in de oven. Wordt voor het eerst met deze croissants dus ik hoop dat het goed gaat haha
Ik heb de amandelcroissant ook gehad van de appie. Vond er niet veel aan. De vulling leek meer een soort amandelcustard ofzo. Geen idee maar zou hem niet nogmaals kopen en heb de helft maar gegeten. Vond het kcal verspilling.
De millionaire shortbread van deze lijn is ook top
Ik vind de espresso brownie ook erg lekker.
Daarom vond ik de amandelcroissant ook zwaar tegenvallen en niet slechts een beetje, of ‘ook wel lekker maar niet hetzelfde’. Het was het gewoon niet.
En eerlijk gezegd vind ik de gewone croissants van de AH wel net zo lekker als in Frankrijk.
Zag deze pistachepuntjes, zagen er lekker uit maar waren echt ontzettend klein en duur. Denk dat 2 punten nog niet gelijk staat aan 1 normale punt.
Als het goed is is het 134 gram
Per stuk 67
En dan die prijs
Wij kregen deze gisteren bij de bestelling. Wat een gorigheid. Dit vind toch niemand lekker?
De smaak klinkt best lekker, maar de ‘jelly bites’ lijken me echt niks.
Het idee lijkt een beetje bubble tea achtig