Ik heb deze gekocht n.a.v. jouw post en inderdaad zo lekker! Gelijk een voorraadje ingeslagen.
Ik doe er nog een klein scheutje vanillesiroop in. Dat maakt hem nog lekkerder vind ik!
Ik vind deze echt heel lekker in combinatie met de Nespresso Pumpkin Spice Cake. Die versterken elkaar goed in smaak.
Ik vond hem om te drinken een beetje tegenvallen maar hij is wel erg lekker om appelpannenkoeken mee te maken!
In havermoutpap met appel of peer en extra kaneel is het ook een goede combinatie
Klopt al een langere tijd, maar vind hem ook erg goed smaken. Niet zo nep als sommige kokossmaken
Dit is nu wat eerst de mc2 burger was. Maar hij smaakt echt zooo anders, vind hem totaal niet meer lekker ook heel vast van binnen of zo, rare textuur en ruikt echt naar hondenvoer
Had deze op mijn boodschappenlijstje staan, maar gaan er nu zeker af!
Thanks voor de headsup
Dat heb ik al vaker gehad met die nieuwere vegan burgers. Vaak een soort zuur en tegelijk bitter met een taaiere textuur
Oh ik had deze ook maar niks geks aan gemerkt. Had er wel cheddar en saus op, dus misschien maakt dat uit?Had m vooral gehaald voor de gratis burger king haha
Edit: zie op de insta van VS dat ie van vegetarisch vegan is gemaakt en er daarom andere ingrediënten inzitten en hij anders smaakt. Kennelijk willen ze al hun vega producten vegan maken wat ik wel jammer vind want denk dat de Vega producten aantrekkelijker zijn voor mensen die ook (af en toe) vlees eten.
Ja misschien dat het dan minder opvalt met andere dingen erop, moet ik ook maar gaan doen met de andere burger uit de verpakking
Ik vind dingen die van vega naar vegan gaan eigenlijk nooit een succes, het gaat er nooit op vooruit qua smaak en textuur. Deze had echt een hele specifieke smaak en daar is niks meer van over, zo jammer
Deze waren ooit de hemel en ik vond de naam ook zo leuk! Stomme rebranding en veranderingen
Ja bijna al die vegetarische slager dingen zijn zo zuur geworden sindsdien. Mis hun vega braadworst ook echt…
Oh ja die was zo lekker! Net een frikandel van wat ik me ervan herinner
Ja die is echt niet lekker meer he
Can’t recommend it, echt yuk. Hahaha
Oeh ja dit ga ik morgen halen!
Had hoge verwachtingen.
Vind het dus echt niet lekker maar weet niet wat ik er precies niet lekker aan vind?
Ik vind m ook niet super. Ik doe nu telkens een scheutje bij m’n oatly in de melkopschuimer voor een latte, en dan is het wel oké. Maar ik ga m niet nog eens kopen.