Nieuwe producten in de supermarkt #5

Calvé had dit ook voorgaande jaren rond Sinterklaas. Was pindakaas met extra koekkruiden, maar weet niet of die toen ook kruimels had eigenlijk :thinking: Dus mss toch wel iets anders.

4 likes

Ja, die is ook met kruimels. Ik bied nog steeds de naam Pindaklaas aan voor dergelijke producten.

19 likes

Als ik iets echt niks aan vind gaat het door de gootsteen, ik ben echt tegen verspilling maar je gaat toch geen meh koffie ervan maken, zonde

3 likes

Ik vond hem ook niet lekker, flauw en waterig. Ik heb hem gebruikt in mijn havermout en ik heb er wentelteefjes mee gemaakt (allebei met extra specerijen) want ik vond het zonde om weg te doen.

4 likes

Ik vond het heel sterk naar venkel smaken. En daar ben ik geen fan van

2 likes

Misschien is dat het wel.
Maak het normaal wat sterker en probeer het romig te krijgen. Dit was waterig/

1 like

Laatst deze gekocht, ik vind het echt een top combinatie
Lekker luchtig en goed van smaak

7 likes

Ik weet wat een bolus is hoor (lekker!!), maar ik ken het woord ook als ‘drol’ en stiekem moet ik soms nog steeds heel puberaal grinniken als ik het ergens tegenkom :sweat_smile: :speak_no_evil:

8 likes

Ik ben wel fan en ze zijn nu de in bonus (alleen bij AH te verkrijgen btw). Vind het ook een chill formaat en makkelijk eten. White chocolate/cookies is mijn favo. Maarja het is gewoon een mini magnum zonder stokje haha.

7 likes

Beter dan een mini magnum, want meer chocolade dus beste verhouding :heart_eyes:

7 likes

Ik vind dat nog steeds duur :sob:

4 likes

Vond het ook lekker! Maar 5 euro wel echt te duur

1 like

Pfff ik had deze besteld bij m’n vriend, kreeg deze

3 likes

Vanmiddag proberen! Review volgt :dizzy:

10 likes

Zag op tiktok dat iemand het heel waterig vond :frowning:

3 likes

Er staat dat je ‘m twee keer moet laten doorlopen dus misschien kan je ook wel gewoon een keer doen als ‘ie te waterig is? Ben benieuwd in ieder geval!

2 likes

Ah terra heeft wel lekkere kip(?) braadworsten vind ik.

4 likes

IMG_1576

4 likes

Ja deze vind ik ook lekker! vooral dat knapperige laagje eromheen

2 likes

Ik vind het lekker! Als je een klein kopje zet zou ik ‘m inderdaad maar één keer aanzetten ipv twee.

Disclaimer: ik ben geen kenner hahah dus kan me voorstellen dat andere het niks vinden

1 like