Oei die ga ik zo even zoeken!
Dit klinkt fantastisch:p speculaas en kaas is een topcombi
Haha ja ik denk ook dat het best lekker is idd
Ik weet niet of die nog te spotten is want bij mijn Lidl was hij op dinsdag al uitverkocht Ik heb hem vorige week al gekocht en ik vond hem wel heel lekker! Wel veels te duur dus echt belachelijk. Het deed me ook aan iets anders denken, maar ben er nog niet helemaal over uit wat. Kitkat Chunky ofzo? Beetje gek want dat is geen pistache.
Ja, echt geen reet aan. Heb de reep alleen paar x zelf gemaakt, dus geen vergelijkingsmateriaal met andere winkels haha! Maar vond het echt niks.
De medewerkster lachte mij uit toen ik vroeg of deze er was want hij was al meteen uitverkocht de eerste dag.
Wat gevoelloos van haar ;p
Ik was ook al naar drie winkels geweest, zinloze missie dus
Thanks voor jullie input!
Nouja het probleem is vooral dat hij bij ons bijv al op donderdag de verkoop in ging dus over het weekend werd het al veel verkocht Lidl acties worden vaak al op do/vr/za ingezet, en als dingen dan bizar hard lopen dan is het de volgende week (wanneer de actie echt ingaat) pech.
Uitlachen is wel een beetje triest indd.
Is die dubai chocolade de hype waard? En waar in de supermarkt behalve de lidl kun je het kopen?
Dit is niet heel nieuw volgens mij (al hoorde ik deze week iemand in een podcast er wel over dat hij het ontdekt had) en dit is ZO lekker. Wel mokersveel kcal in een reep maar het is het waard. De chocola icm de speculooscreme waar ook nog wat knapperige stukjes in zitten is echt goed.
Jumbo heeft ook een ‘dubai’ reep voor 10 euro maar dat is alleen pistache, geen kunefe.
Waarom zet je dit er bij? Als jij voor jezelf die afweging maakt prima, maar waarom zet je het in een post neer? Ik vind het een beetje eet-gestoord. Alsof iedereen er op let hoeveel calorieën er ergens in zitten. Je láát iedereen er zo in ieder geval op letten. Dat is toch helemaal niet nodig.
Wel eens dat deze echt super lekker is!
Ik vind alleen die van de Bonte Koe lekker tot nu toe. De rest leek meer op een kitkat met ergens heel erg in de verte een pistache smaak.
Omdat het voor mij wel een afweging bij wat ik eet, in dit geval vind ik het wel waard
Heeft alleen niks te maken met dit topic
Prima
Mijn moeder had -heel lief- de Dubai-reep van de Bonte Koe voor me meegenomen, maar ik was niet echt onder de indruk.
Van het hele concept niet of specifiek van deze maker?
De Jumbo is blijven liggen.
Die van Bontekoe en fijn chocolade vond ik zeker goed.
Maar ik denk dat die van Friandries ze overtreft, perfecte verhouding
Heb alleen die geproefd, maar ik denk dat ik noet enthousiast genoeg wordt van pistache. Dus vrees dat het hele concept niet aan mij besteed is.
Die witte is nog lekkerder