Voor mij nieuw! Ik vind m heel lekker. Bij de appie gekocht.
Ik heb hem ook gekocht maar vind hem niets (te chemisch). Heb as we speak een lepel pure pistache pasta, ook van de AH op een stuk chocoladeletter gesmeerd. Veel lekkerder. Mijn portemonnee huilt wel van dat potje van 15 euro.
Omg de nieuwe groentespreads van Jumbo zijn ZO lekker. Normaal hou ik niet van zulke spreads, maar deze zijn echt heel lekker op smaak gebracht.
Ik heb de paprika bbq en gekarakteriseerde ui geprobeerd, maar wil nu eigenlijk alles proeven.
Gekarakteriseerde ui
Eet je deze dan bijvoorbeeld op brood?
Waar liggen deze bij jouw jumbo? Ik heb gisteren nog gezocht!
Hahahah
@Cactusje zal vast ook wel kunnen, maar ik had ze op crackers
@Hippe_kikker bij mijn Jumbo lagen ze in zo’n aparte koeling waar ook filet americain en de wat luxere beleg ligt. Op zo’n prominente plek dichtbij de vleeswaren afdeling.
Hier liggen ze bij de tapas hapjes.
Ik zag dus net dat jumbo ravioli met lasagne smaak heeft, voelt wel een beetje dubbelop🤣
Bij mij lagen ze bij de groente, in een losse koeling.
Bij de albert heijn hebben ze nu een broodje/bolletje met kimchi, ik ben niet echt bekend met kimchi maar ik vond hem lekker! Zat veel smaak aan.
Welke winkel is dit? Lijkt me wel interessant
Dit is Aldi! Ik heb het vorig jaar geloof ik ook ergens gezien. Bij de jumbo geloof ik
Ik ben pas achter dit merk gekomen (Tudy’s kitchen) en deze is lekker.
De salted vanilla ook. En ben er nu dus ook achtergekomen dat er blijkbaar een hele ijszaak achter zit met allerlei interessante (aparte) smaken. Wat ik vooral ook lekker vind is dat het meteen zacht is uit de vriezer en zich goed leent voor extra koek/cake/noot erop
Regelmatig mis ik echt de kotsemoji op als reactie op een post te kunnen doen
Ik gok dat dit meer op kruidnagelkaas lijkt dan dat het echt smaakt naar pepernoten
Ja echt goed ijs maken zij! Ik vind hun chai ijs ook heel lekker.