Nieuwe producten in de supermarkt #5

Jaja hij is er weer!

3 likes

Ik hoopte op de vega mckroket maar het is weer een kipding :yawning_face:

8 likes

Kreeg vandaag deze te proeven in de winkel. Ik vind hem wel lekker! Nu ook in de aanbieding

4 likes

Als het goed is vanaf morgen in de schappen, nieuwe smaken Lay’s Max:

En ben echt fucking excited want die Roasted Garlic & Herbs en Mac & Cheese zijn vegan :heart_eyes:
Er loopt ook een cashback actie: https://www.joy-pepsico.eu/nl-nl/promotions/lays/only-one-can-stay

23 likes

Dikke cringe bij de mensen op de verpakking maar de smaken klinken goed!

29 likes

hoe maak je fucking KAASchips vegan terwijl het niet lukt bij peper en zout of paprika???!!!

7 likes

Ja geen idee, maar een win is een win

3 likes

Paprika chips van Lays is sinds een tijdje vegan.

4 likes

Die mac & cheese vind ik echt goor. Heeft zo’n vieze nasmaak

Was te verwachten met een nepkaassmaak, wel jammer

3 likes

Ja helaas zijn ze ook (niet omdat ze vegan zijn hoor denk ik, eerder minder zout) ontzettend goor geworden :nauseated_face:

Ik vind ze nu echt naar de allergoedkoopste euroshopper paprika chips smaken :frowning_face: Muf en smakeloos, blegh.

Croky is ook vegan en wel lekker vind ik. Lays is t inderdaad niet meer.

4 likes

Op de zakken van Lay’s staat nu ook groot less salt, dat maakt de chips er niet beter op. Ik vind de paprika chips van croky zoveel lekkerder.

4 likes

Ik ben benieuwd of we uiteindelijk aan minder zoute chips zullen ‘wennen’ of dat het altijd als een slap aftreksel zal blijven smaken.

8 likes

Ik denk wel dat het went, net als bijvoorbeeld thee zonder suiker, dat lust je op een gegeven moment niet meer met

8 likes

Ik denk voor mij niet, ik heb ook een tijdje minder zout gegeten, maar echt wennen doet het niet. Of misschien went het maar vind het dan niet lekkerder

2 likes

Haha ik zag net de reclame ervan (advertentie youtube), en die is nog erger :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vind het echt niet te vreten. Geef mij maar de zoute variant. Ben ergens wel benieuwd naar die nieuwe smaken van Lays die steeds voorbij komen op tv maar als die ook zo flauw zijn qua smaak, laat maar zitten.

2 likes

Ze zijn flauw van smaak!

Ik vind de chorizo het ‘lekkerst’, maar zou ook die niet nog eens halen.

Mac & cheese zit een rare nasmaak aan.

En de roasted garlic & herbs vind ik heel peper achtig. Dan is de roasted garlic en sour cream in die blauwe zak veel lekkerder.

4 likes

Die mac & cheese is echt niet flauw?! Ik vind er ook geen nasmaak aan zitten.

2 likes