Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ja ik vond het erg naar kippoeder smaken. Zoals deze maar dan minder pittig:

1 like

oh die is zo goor :sob:

2 likes

Zurig en pittig!

Ik hoorde ergens nasi met atjar. Klinkt dan best als jouw omschrijving

1 like

Ja zou best kunnen! Ik kwam niet verder dan limoen met rode peper maar dat was het niet precies

2 likes

Dan laat ik ze voor wat ze zijn. Jammer want was er wel benieuwd naar.

1 like

Ja dat je dat iets niet gaat proberen op basis van 1 iemands smaak (die je niet eens kent) en dat vervolgens jammer vindt is dan echt je eigen schuld

24 likes

Tja, dat kun je vinden, maar ik koop dan liever een zak chips die ik wel lekker vind. :+1:t2:

3 likes

Maar misschien vind je deze wel het einde

1 like

Ik heb die chorizo smaak gister gegeten maar vind hem heel zwak qua smaak.
Is meer een vleugje smaak wat er aan zit, vind hem het niet waard.

Had hetzelfde. Heb ook die met knoflook geproefd, maar bij beide ziets van prima voor een keertje maar zou ze niet nogmaals kopen. Zeker bij de knoflook vond ik de brets met aioli smaak duidelijk veel beter

Voor mij is deze nieuw en nog niet langsgekomen, maar vind 'm echt heel lekker!
Wij hebben het op stokbrood gegeten maar ga het ook nog proberen op beschuit en cracker.

5 likes

Lekker

6 likes

Dit ziet er goor uit omdat het dat ook is.

17 likes

Jaa heb jij dit echt gekocht en gegeten? :raised_hands: Ik stond op het punt maar niet vega helaas

5 likes

Hahaha ja want er zitten nu maar 3!!! Mini pizza’s in zo’n dr oetker doosje en ik wilde 4 mini pizza’s zoals vroeger!!! Dus ik dacht ik vul het aan met dit maar :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

7 likes

Ze pakken ons ook alles af

5 likes

GODVERDOMME 4 cent DUURDER voor 3 pizza’s dan voor 4.

3 likes

Ze zouden dan wel groter moeten zijn aangezien het verschil in gewicht maar 20 gram is

2 likes

Nee andere bodem schijnbaar, ook niet lekkerder verder. Zelfde formaat in omtrek.

2 likes