Nieuwe producten in de supermarkt #5

Zijn er vast al een tijdje, maar ik vind ze heerlijk. Onder de room zit ook een pistache laag, love it

10 likes

Voor m’n lactose intolerante man op zoek gegaan naar een alternatief voor de vegan Cornetto’s die bij AH uit het assortiment gehaald zijn. De brownie is echt heel lekker romig, de mango is precies wat op de verpakking staat. Beide zijn er in meerdere smaken, die willen we ook snel proberen.

8 likes

Van dat brownie merk is de strawberry cheesecake echt mijn aller favo! En ik ben niet lactose intolerant of iets, maar ik vind die echt heel lekker!

4 likes

Ze hebben ze nog wel bij de jumbo!
Welke lactosevrije ik nog lekker vind zijn magnum blueberry cookie en de 99% fruit ijsjes van het AH merk zelf

3 likes

Oh die strawberry cheesecake vond ik juist echt zo saai en zelfs niet eens echt lekker? Vond het meer gezond a la havermout proeven dan cheesecake haha

Oh hahah smaken verschillen blijkt maar weer :sweat_smile:.
Terwijl ik geen persoon ben van oe lekker chocolade mousse en dat het dan een mousse van avocado, dadel en cacao is ofzo. Hoe meer suikers en vet hoe beter vaak voor mijn smaak :joy:

3 likes

Love deze

7 likes

Heeft iemand recent nog het speculoos ijs van AH eigen merk gezien? Bij mij issie opeens verdwenen maar hij staat nog wel op de website. Heb ik gewoon vette pech bij mijn Appie?

2 likes

Heb de stapelchips van AH meegenomen. Pringles hebben misschien een heeel klein beetje meer smaak, maar de smaak van de stapelchips is heel goed! De stapelchips zijn iets dikker, dus ook wat knapperiger dan Pringles.

Vind ze heel lekker!

8 likes

Oh ik wist niet dat AH die ook in eigen merk heeft, de Stacked chips van de Jumbo zijn ook lekker

2 likes

Ja ik had van de week de naturel meegenomen, vond hem ook erg lekker. Vond de prijs ook prima van €1,49.
Laat ik de pringels wel voor staan.

2 likes

Jaaa eens. Vind ze beter dan het huismerk van Jumbo!

3 likes

De ergernis over alles met proteïne in een ander topic doet me denken aan dit nieuwe product dat ik gratis kreeg deze week.

Ga nog liever dood van de honger dan dat ik dit nog een keer eet.

IMG_6408

7 likes

Dit is inderdaad zó goor

5 likes

Ohhhh de nieuwe Crème Brûlée croissant van de Appie is echt 9/10. :heart_eyes:

2 likes

Soort Milkbreak van Liga, maar dan beter?! Echt heel lekker. 8/10 :drooling_face:

7 likes

Woww dit doet me denken aan die koekjes van vroeger uit de Aldi met van die Smarties erop :yum:

12 likes

Hier heb ik nu trek in!! Die waren zo lekker

4 likes

Ik had deze laatst met crème brulee smaak. Echt heel lekker!

2 likes

8/10. Maar ben best wel een culinair barbaar

10 likes