Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ideaal voor een low carb diet #portioncontrol

6 likes

Als je deze in de oven doet worden ze wel die maat die je verwacht had, of in ieder geval wel een stuk groter. Ik was ook erg verbaasd toen ik ze voor het eerst zag.

4 likes

Hahaha wil je alsjeblieft ook foto delen na het afbakken? Ben benieuwd!

5 likes

Ik had ze met het Paasontbijt op tafel. Alsnog niet heel groot maar voor zoiets wel leuk :smiley:

10 likes

Is dit qua maat vergelijkbaar met de croissantjes uit een pak een afbak’partymix’?

Nee wel een slag kleiner

4 likes

Ik zag net dat er van die nieuwe diepvriesmaaltijden zijn bij AH. Normaal vind ik die het geld niet eens waard maar het had toch 50% korting. De verpakking is alleen wel raar. Nergens staat het merk duidelijk op. Maar het heet dus Freasy, en ik heb de vegan tikka masala variant meegenomen.

Nu ik op de site kijk hebben die een hele andere verpakking? Misschien een productiefout?

2 likes

Ben benieuwd wat jij ervan vind, ik vond het heel waterig. Vond die mama’s lekkerder.

3 likes

Mama’s heeft geen tikka massala? Bedoel je misschien kip madras? Die heb ik een aantal maanden geleden geprobeerd die vond ik wel redelijk!

1 like

Die groene Melona ijsjes zijn al gruwelijk lekker, maar deze zijn misschien nog wel beter :heart::heart::heart:

Bij AH!

15 likes

Oeh deze vind ik heeeell lekker, ken ze alleen los uit de toko dus hoop dat ze ze bij mijn AH ook gaan verkopen!

5 likes

Bijzondere combinatie aan smaken vind ik, cola is echt waterijs, het stukje aardbeien ijs lijkt iets romig of zachter en het vanille ijs is echt room ijs. Enige nadeel is dat het vanille ijs onderaan dus sneller smelt en hierdoor over je handen kan gaan.

Eerlijk gezegd vond ik deze niet zo bijzonder. In het ijs zelf proefde ik niet een cookies smaak, de stukjes in de chocolade zijn wel lekker
Door de ronde vorm breekt er soms een groter stuk chocolade af en valt dit gewoon, dus lastiger eten dan een magnumvorm. Ik ga dan liever voor magnum cookies en cream

2 likes

Het smaakt prima maar het is gewoon een raar formaat, by far geen ‘kleine croissant’ maar echt een micro

21 likes

image
deze wil ik :heart_eyes:
jumbo heeft ook heel veel nieuwe en bijzondere smaken, sommige klinken goed, anders heb ik mijn twijfels bij

15 likes

Ik heb deze op maar dan van Cadbury, maar haalt bij lange na niet bij die crème versie van Lotus zelf. Wou dat ze dat hadden gedaan.

1 like

Dan valt het tegen denk ik, want de chocolade van cadbury vind ik vaak nog lekkerder dan die van milka

2 likes

image
Heeeel lekker! 9/10. Beschuit met muisjes, maar dan beter!

7 likes

Heeft iemand al een van de nieuwe chocolade repen van jumbo geprobeerd? 18 smaken en vanaf woensdag-25%

1 like

Toevallig heb ik gister de witte reep met koffie en speculoos gekocht. Vond hem lekker! 8/10

3 likes

Als je van hazelnoot houd is deze echt lekker!

5 likes