Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ze staan op mijn briefje ik hoop dat ze het hebben vanmiddag :grinning:

Ze hadden ze bij de Jumbo, wat een klein zakkie

3 likes

Oh mijn nachtmerrie hahaha. Voel het bij let lezen al in m’n kaken :rofl:

Is het lekker? Vind het zo’n 1 april product.

4 likes

Ik ga ze morgen proberen en ik laat het weten!

2 likes

Oprecht niet heel vies, maar ook weer niet mega lekker, ze zijn lekker genoeg dat de zak wel leeg gaat, als ik er af en toe even eentje neem, maar zou ze niet nog een keer halen.

Als je van zure augurken houdt is dit echt goed te doen :joy:

7 likes

Haha ik had precies hetzelfde. Hou van augurken en dacht bij de eerste ‘wow echt augurk, lekker!. En bij de nasmaak en de 2e al van hmmm :thinking: , ja augurk. En de derde was vies haha. Dus leuk om te proberen, maar geef mij dan maar gewoon een augurk.

3 likes

Ik heb ze ook gehad! Vond ze helemaal niet zo zuur maar meer beetje hartig (alsof je hele maaltijd had gehad) of zo.
De nasmaak bleef ook heeeeel lang hangen haha. Heb er eentje gehad en de zak daarna niet meer aangeraakt.

2 likes

Ja, een beetje dat zoutige met dille was wat me dus tegenstond haha. En gewoon dat het naar augurk smaakt maar dan niet de textuur heeft. Denk ook niet dat het zakje verder leeg gaat haha.

1 like

Ik vind de geur in het zakje wel echt augurk, wat ik van de smaak moet vinden weet ik niet goed
Saai? Echt zuur is het niet (maar dat vind ik die rode ook nooit)

2 likes

Hahaha, lijkt wel een 1 april-grap. :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh ik vond ze heel smerig! En een heel erge McDonalds nasmaak hebben haha

3 likes

Deze lijken me dan wel heel lekker!
Ook veel nieuw (zuur) snoep en spek bij Albert Heijn maar dat trekt me minder

20 likes

Hebben jullie deze al gehad?

Ik heb ‘m net op en het is echt zo VIES LEKKER, je hapt eigenlijk in een soort onbeduidend grijze massa die an sich echt ranzig zou moeten zijn, maar er komt toch echt de perfecte hoeveelheid ketchup en augurk bij en de massa smaakt echt naar hamburger. Ja het klinkt echt slecht en dat is het misschien ook maar ja loved it.

19 likes

Jaloers :tired_face:

1 like

Deze lijkt me ook zo vies lekker. Maar goed ik hou ook van die magnetron hamburgers, dus culinair zou ik mezelf toch al niet noemen :sweat_smile:

4 likes

Ja hij deed me denken aan die mora magnetron burgers maar dan met een lekkerder broodje en gewoon iets meer bevredigends.

3 likes

echt zielig maar het zijn alleen dit soort producten waardoor ik heel soms baal van al 15 jaar strikt vega eten

13 likes

Ik wil dit al zo lang proberen, maar altijd last van dementie als ik in de supermarkt kom. Klinkt echt als de perfecte kleffe snack.

7 likes

Ja dat is ook echt de beste omschrijving

5 likes

Ja is het ook! Zo goor dat het lekker is.

Heb overigens vandaag ook de zure matten augurk geprobeerd en die deden me vooral denken aan McDonald’s fritesaus.

2 likes