Nieuwe producten in de supermarkt #5

Klinkt goed, warm je deze op?

3 likes

Jaaaaaa dat is het! Ik kon de smaak niet plaatsen maar dacht wel dit heb ik eerder gegeten (ik kom nooit meer bij McDonalds) dankje nu hoef ik me dat niet meer af te vragen haha

1 like

Ja, het deed me denken aan de mc cheeseburger als je die een uurte hebt laten staan

@PiuPiu gewoon koud eten, of half warm als ze net in de bakken zijn gegooid

6 likes

Ja ik had m ff onder het tostiappataat gedaan, denk ik lekkerder warm.

2 likes

Ik zag laatst op insta dat de vegetarische slager in samenwerking met flemmings ook een magnetronburger op de markt had gebracht.

1 like

Hahaha ja same

1 like

Ja ik vind m ook echt fantastisch. Goeie reminder om morgen weer te halen

3 likes

Heb deze geprobeerd, maar ik vind ze te zoet en weeĆÆg. De normale zijn een stuk lekkerder wat mij betreft!

1 like

Misschien hier al langggg voorbij gekomen, maar ik heb dit net ontdekt in m’n kraamweek en het is alles wat ik wil. (Plus er zijn in totaal 9(!) smaken)

10 likes

Mee eens! Normale Zaanse huisjes zijn lekkerder. Vooral die met witte chocola.
Als je houdt van die crĆØme vulling kan je beter deze halen

5 likes

Die blauwe met pretzel en pinda :orange_heart:

2 likes

Ik heb hem nog niet gespot maar ik zag ergens voorbij komen dat De Vegetarische Slager ook een magnetronburger heeft nu. En geen idee hoe ver je van de grens af zit, maar de Penny in Duitsland heeft ook erg lekkere vegan magnetronburgers

2 likes

De repen van fit piggy lagen nu in het schap met proteĆÆnerepen bij de AH. Ik heb best wat repen geprobeerd en kan wel dealen met die typische eiwit/nepchocoladesmaak. Maar deze was echt niet lekker. Gewoon een gekke klomp ongedefinieerde brei die mierzoet en eiwitterig is.

Deze werden online zo gehyped en ik heb hem na 2 happen weggelegd (en ik eet normaal vrijwel alles dat zoet is dus dit wil wat zeggen). En 3 euro per stuk!!! Gekkenwerk.

6 likes

Omg ik ga zo meteen eentje halen

Jaa had ik precies hetzelfde! Speculoos leek me heel lekker want had nog nooit een reep op met die smaak, maar toen ik die sprinkles al zag toen ik hem openmaakte zag ik de bui al hangen… Mierzoet, mega kunstmatig (zelfs voor een eiwitreep haha) en geen speculoossmaak maar zo’n gore taaitaai koek smaak. Geen aanrader, hou het maar gewoon bij mn Barebells.

Die van de Hema waren trouwens wel top, vooral de pistache, maar helaas niet meer te koop nu.

1 like

Ik heb er ooit 1 besteld bij ze en dat vond ik zo’n gigantische tegenvaller.
Hoopte dat de repen due in de ah liggen van ze wel lekker zijn, maar die vind ik ook niks.

De hype was toch ook 90% gesponsorde content? Vooral veel influencers gezien die waanzinnig enthousiast waren over die repen maar dat zal eerder komen door wat ze ervoor betaald hebben gekregen dan dat ze die repen echt met plezier aten.

4 likes

Ik vind die Hazelnut Heaven nog wel lekker maar de rest inderdaad niet te vreten. En ik had ook een paar van die bars besteld op hun website (die heb je in veel verschillende smaken) maar die krijg ik al helemaal niet weg.

Dat is het vaak met proteĆÆne producten, die werken zoveel met sponsoren dat je niet meer weet welke reviews je kan geloven

2 likes

@janetski op TikTok doet leuke reviews en is heel eerlijk over de smaak. Wordt ook niet gesponsord, maar krijgt wel zaken opgestuurd.

2 likes