Nieuwe producten in de supermarkt #5

“Wat zijn die bitterballen groot”

Said no one ever.

21 likes

Dan wil ik liever die 1 april grap van mora dat je kunt zien of ie op goede temperatuur om te eten is😂

1 like

Klinkt als iets wat een collega van mij had kunnen verzinnen. Die vindt alles heel snel veel een groot. Een doodnormale hamburger noemt zij al een echte mannenburger😂. Hamburger van de mcdonalds is volgens haar de perfecte grootte voor een vrouw.

3 likes

Is dat zo’n type dat wanneer je een normale portie eten opeet zegt: “Wauw, dat je dat opkrijgt! Dat zou mij nooit lukken hoor, dan zou ik voor drie dagen vol zitten.”

10 likes

Yep, waar laat je het allemaal??

5 likes

Ik wacht wel op de megabitterbal.

15 likes

Ik eet deze nu, ik vind hem heel lekker!

8 likes

Om in hetzelfde thema te blijven, deze was ook nieuw voor mij en erg lekker:

11 likes

Ik vond hem een beetje teveel lijken op die groene sensations. Wel lekker hoor, maar niet mega bijzonder daardoor

2 likes

Klopt daar smaakt het wel een beetje naar, maar deze vind ik wel echt veel kaziger.

6 likes

Oh da’s echt m’n lievelingschips maar nee vind het er totaal niet op lijken, maar wel lekker inderdaad

Deze is ook goed:

Smaakt echt precies zoals je verwacht (gekocht bij de Spar)

7 likes

Ik kan me heel weinig voorstellen bij kaas en peer :joy:

8 likes

Haha ik eet weleens een pizza met peer en gorgonzola en het is precies dat :yum: Maar je proeft heel goed dat het peer is én het heeft een sterke blauwe kaassmaak dus ik love dat

11 likes

Oh deze is lekker! Helaas was die bij onze plus laatst juist met korting omdat hij uit het assortiment ging. Ik heb nog één zak :disappointed_relieved:

Ik heb een zak bij de Lidl gekocht maar die hebben het ook niet standaard in het assortiment helaas.

3 likes

Ik heb het geprobeerd. Smaakt naar Play doh
Geen idee hoe de tiramisu variant smaakt

3 likes

Die tiramisu was net rubber.

3 likes

Meh.

1 like

Die Katja zure matten met augurk smaak vind ik heel erg lekker! Maar ik houd ook van zuur, augurk en hartige smaken

1 like

Geen idee hoe nieuw dit is, maar ik ben helemaal fan. Echt lekkere chocolade en lekkere (niet te zure) frambozen. Ze hebben ook een melkchocolade variant. Wel duur, maar ja wat niet hè.

9 likes