“Wat zijn die bitterballen groot”
Said no one ever.
“Wat zijn die bitterballen groot”
Said no one ever.
Dan wil ik liever die 1 april grap van mora dat je kunt zien of ie op goede temperatuur om te eten is😂
Klinkt als iets wat een collega van mij had kunnen verzinnen. Die vindt alles heel snel veel een groot. Een doodnormale hamburger noemt zij al een echte mannenburger😂. Hamburger van de mcdonalds is volgens haar de perfecte grootte voor een vrouw.
Is dat zo’n type dat wanneer je een normale portie eten opeet zegt: “Wauw, dat je dat opkrijgt! Dat zou mij nooit lukken hoor, dan zou ik voor drie dagen vol zitten.”
Yep, waar laat je het allemaal??
Ik wacht wel op de megabitterbal.
Ik vond hem een beetje teveel lijken op die groene sensations. Wel lekker hoor, maar niet mega bijzonder daardoor
Klopt daar smaakt het wel een beetje naar, maar deze vind ik wel echt veel kaziger.
Oh da’s echt m’n lievelingschips maar nee vind het er totaal niet op lijken, maar wel lekker inderdaad
Deze is ook goed:
Ik kan me heel weinig voorstellen bij kaas en peer
Haha ik eet weleens een pizza met peer en gorgonzola en het is precies dat Maar je proeft heel goed dat het peer is én het heeft een sterke blauwe kaassmaak dus ik love dat
Oh deze is lekker! Helaas was die bij onze plus laatst juist met korting omdat hij uit het assortiment ging. Ik heb nog één zak
Ik heb een zak bij de Lidl gekocht maar die hebben het ook niet standaard in het assortiment helaas.
Ik heb het geprobeerd. Smaakt naar Play doh
Geen idee hoe de tiramisu variant smaakt
Die tiramisu was net rubber.
Die Katja zure matten met augurk smaak vind ik heel erg lekker! Maar ik houd ook van zuur, augurk en hartige smaken