Zij vindt wel echt alles vies in mijn ervaring.
Ze is vrij kritisch ja! Maar ik vind dat wel goed!
Kritisch zijn is prima hoor, maar ik vind het een gek uitgangspunt om eiwitrepen te testen wanneer je sowieso niet van eiwitrepen houdt. Dan is de conclusie elke keer “deze vind ik niet zo lekker”. Ja goh?
Ik vind qua reviews van eten tot nu toe livingproef en tunnetjerond wel goed. Lekker eerlijk
Maar ook voor die mensen geldt, hun smaak hoeft niet jouw smaak te zijn. Je kan het hoogstens omschrijven, en als iets bijv heel zoet is of qua textuur dan niet je ding is kan je het skippen (of juist halen als het je aanspreekt). Maar puur iets laten omdat iemand die je niet kent het minder lekker vindt vind ik altijd wel apart.
Zag ook een keer een populaire influencer matcha latte testen in Rotterdam, en bij de (vaak juist Asian owned) plekken die goede matcha gebruiken etc vond ze het niet zo lekker en de plekken die drankjes maken die haast niks meer met matcha te maken hebben scoorden juist heel goed. Moet ze lekker van genieten hoor, maar zou zonde zijn als je dan die plekken helemaal zou skippen.
Zo ben ik dus naar Cafecito gegaan omdat je dat zoveel voorbij ziet komen, nou zonde van m’n geld. Nog steeds geen spijt van want zonder iets te proberen ontdek je nooit iets leuks.
Bijna alles waar extra proteïne/eiwit inzit is ook gewoon vies.
Offtopic maar als je echt iets lekkers wilt met eiwit, whey delicious vanille caramel van xxl nutrition, met melk en ijsblokjes net een milkshake. Niet zon vieze muffe smaak. Ik kijk er elke dag naar uit haha. Geen spon
Dit soort dingen zijn ook 100% gewenning toch haha. Ik at vroeger heel veel proteine dingen en nu vind ik het vrijwel altijd prima te doen maar dat is ook omdat ik mezelf geleerd heb om karton te eten
Ik zie dan altijd allemaal mensen bij elkaar zitten in een vergadering en besluiten dat dit een goed idee is.
Krimpflatie als verdienmodel in optima forma
Wat is dit voor onzin bitterballen zijn uberhaupt al klein
OMG die prijs per kilo voor een bakje deeg
Jammer dat het niet lekker was ook nog
Ik weet niet waarom, maar ik word echt boos van die naam ook haha
Het klinkt als ‘de hele taart is voor mij’ maar het is maar 1 portie dat maakt mij persoonlijk boos hahaha
Het doet me denken aan zo’n cake in a mug, wat tien jaar geleden oid helemaal een ding was (of in ieder geval in mijn kringen) . Viel ook altijd tegen
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik heb een keer zulke lekkere mochi ijs gegeten in een japans restaurant in Warschau, dat ik jet nooit meer heb durven eten omdat ik bang ben dst het tegenvalt maar ik heb er soms zoveel zin in
Dit is lekker hoor (vind ik ) maar dit is alleen niet de ijsvariant als t goed is.
Dit is echt een oplossing voor een niet bestaand probleem.