Ik vond deze ook erg lekker!
Ik heb de blauwe gekocht en vandaag gegeten. Het is wel lekker hoor! Sterke blauwe kaassmaak. Had hem op zo’n volkorencracker met plakjes komkommer erbij.
Ook lekker op een (tatta)borrelplank denk ik.
![]()
![]()
![]()
Maar blij voor jou!!
Tering, ik heb net een chocolate chip miso cookie van de AH to go op, en het was oprecht een van de lekkerste koekjes die ik ooit heb gegeten.
Jaaaa die is super lekker
Vind deze ook heel lekker! Wel absurde prijs voor 3 stuks.
Ik vind de melkchocolade iets te zoet, maar op zich prima. De pistache vulling is licht gezouten en het heeft een fijn krokante structuur
Het is oké, maar zeker geen tien euro waard.
Ik heb nooit de Bontekoe versie gegeten. Dus ik kan het niet met elkaar vergelijken
Je gaat me niet zeggen dat je huer echt 9.99 voor hebt betaald ![]()
![]()
Ik heb het idee dat de reep te dun is om een lekkere vulling te hebben.
Ach, het is goedkoper dan een Dyson föhn
Goddelijk zijn deze! Maar duur idd. Je hebt ook een gezouten karamel-versie. Die wil ik nog proberen
Ja deze is echt heel nice maar vind het echt te duur. Beter brengt Laidl een alternatief op de markt dat goedkoper is ![]()
Omg Lidl had laatst een dupe van Solero maar ZO LEKKER echt 100x beter dan solero.
Die Griekse yoghurt ijsjes zijn wel echt heel lekker idd
Lidl heeft nu ook de bekende Dubai-reep van hun eigen chocomerk. Gekocht (3,99) maar nog niet geproefd!
Inmiddels wel geproefd: echt heeeel lekker! Lekker notig van smaak, romig, ik raad 'm aan
Ik liep hier vandaag langs in de appie en registreerde het pas in m’n hoofd toen ik er al even voorbij was, en toen ben ik echt teruggelopen om te checken of het echt één reep voor tien euro was haha. Ik dacht het zal wel een aanbieding zijn van 2 of 3 voor tien euro ofzo. Maar nee haha
Zonder stokje.
Lekker en zak is al bijna leeg in 2 dagen.
Er zitten er ook niet super veel in en ze zijn klein, net iets groter dan Zwart wit kogels maar kleiner dan de kleine versie op een stokje.
En is je gehemelte er nu helemaal aan? Ik vind die lollies zo’n scherpe randjes hebben.
Ja ![]()
Wel een nadeel maar dat heb ik met de stokjes ook.
Vind dit wel echt fijner.