Nieuwe producten in de supermarkt #5

Plakken ze net zo als die lolly’s? Dat je bang bent er een vulling uit te kauwen haha

Ik moet opeens denken aan die lolly’s met een papegaai als logo op het zakje die had je ook in salmiak (naast allemaal kleurtjes), dan zoog ik dat eruit en de lolly gooide ik weg (sorry ik was nog een kind)

11 likes

Haha ik weet precies welke papegaaien-lolly’s je bedoeld, die kreeg ik vroeger als kind altijd bij de kapper :smile:

5 likes

Oh ja zo lekker waren die (de gekleurde en de binnenkant van de salmoakversie)

2 likes

Ik zocht op lolly papegaai maar blijkbaar is er ook voer voor papegaaien in de vorm van een lolly

Maar deze!

15 likes

Ik vind van niet maar ik kauw ze normaal graag stuk en dat gaat bij deze niet dus wacht ik maar geduldig af.

Oh en dan ben ik nog steeds een kind want ik spuug zwart wit kogels enzo ook uit als de salmiak er uit is :smiley:

Deze liggen volgende week bij aldi, ben heel benieuwd👀

12 likes

Deze koeken zag ik gisteren liggen bij de albert heijn. Ik vind het een aanrader, de koek zelf doet me denken aan een speculaas picolientje, maar ipv spijs is het gevuld met zachte caramel en ook echt heel veel caramel. Erboven op zutten stukjes amandel en grove suiker voor een extra crunch.
Ik zag ook een pumpkin spice oatmeal cookie liggen, dus die komt de volgende keer.

11 likes

Vind deze echt heel lekker! Precies hoe ik me de smaak van kroepoek herinner

12 likes

Ja mijn favoriet! Ook die met Bali smaak :heart_eyes:

4 likes

Telt niet echt mee als supermarkt, maar is wel lekker; de nieuwe McDonalds Big Arch. Echt een goede toevoeging, weer eens wat anders dan een Big Mac. Het heeft wel iets weg van een Big Mac maar dan met veel ui en augurk en iets andere saus.

4 likes

Ik ging even kijken op de site hoe die eruit ziet, maar omg dat ding is gewoon meer dan 1000kcal. Nu is McDonalds niet gezond I know, maar dit is echt heel veel :joy:

4 likes

Zo onnodig en ongezond deze post, laat dit gezellig op het vivaforum aub

77 likes

Ja met dit soort dingen boeien calorieën me niet omdat het sporadisch is :sweat_smile: Weet dat het ongezond is en wil er gewoon van genieten zoals ik van een pizza of van iets anders kan genieten. Maar ja het is wel een flinke (lekkere!) hap.

3 likes

Oh nee hoor, was niet bedoeld als waardeoordeel :sweat_smile: Ik was gewoon verbaasd dat het zóveel calorieën waren. Iedereen mag lekker eten wat ‘ie wil natuurlijk! Ook ik geniet op z’n tijd van een Big Tasty.

4 likes

Ja het maakt me niks uit wat je bedoeling hiermee was, al spreek je jezelf wel tegen met geen oordeel maar wel totale verbazing had bij het zien van de kcal. Punt is dat het onnodig is omdat het hier niet om gaat in dit topic en ongezond gedrag/eetgestoord gedrag is om hier op te focussen.

7 likes

Sinds wanneer zit er een oordeel in verbazing? Je leest iets in mijn post wat er totaal niet staat. Ik laat het hier verder bij, want hier verder op in gaan past inderdaad niet in dit topic.

12 likes

Wat een overdreven reactie.

Ik verschiet wel heel erg van @dblauw 's post als iemand die soms wekelijks uit comfort naar een mac of consoorten ga :face_with_peeking_eye: :clown_face:

2 likes

Haha wacht maar als je die Amerikaanse maaltijden ziet :joy: schijnt zo’n crumble cookie ofzo is in z’n eentje al 1500kcal

Vind het wel erg overdreven om haar reactie ongezond te noemen. Mc Donalds is pas ongezond en +1000 kcal voor een burger is ook echt absurd veel. Verder moet iedereen inderdaad doen en laten wat die wil alleen ze mag dit toch gewoon benoemen?

8 likes

Ik vatte het ook niet per se als een waardeoordeel, don’t worry. Volgens mij was je gewoon oprecht verbaasd hoeveel calorieën er in zo’n ding zitten. Niet heel relevant, maar mag je gewoon zeggen.

En om on topic te blijven; de mini Apple pies van de McDo zijn blijkbaar ook weer terug :partying_face: Echt jaren terug gegeten, brandde mijn tong er ook altijd aan en vond die echt vies lekker, benieuwd hoe ze nu smaken.

8 likes